مشاوره کنکور با لیمو

  27 مهر 1395    موضوعات: اطلاعیه ها, طرح ویژه تا تک رقمی شدن, مشاوره کنکور سراسری 

یه سلام پراز انرژی!!! به توکه شایسته بهترین هایی..سلام به تویی که آینده انتظارتو می کشه

 

چطوری دوست کنکوری من؟؟خوبی خوشی…..! نبینم چهرت گرفته باشه

همین تویی که یه کوله بار(!) هدف توی سرت پشت هم قطار کردی مطمئن باش شایسته رسیدن به همه این ها هستی جایگاهت بالاتر از این حرفاس و هیچ کس نمی تونه اونو ازت بگیره و بیاد جای تو بشینه

می دونستی هدفات و آرزوهات قشنگه و بهش میرسی، پس منتظر چی نشستی همین الان شروع کن به همه ثابت کن که جایگاه تو با شایستگی تمام به دست میاری، به تمام اونایی که بهت میگن نمیشه ونمیتونی، آره به خودشون تو با باور و توانایی های خودت به همشون نشون بده که لایق تک تکشونی، الان وقتشه روی دنیارو کم کنی.

مشاوره کنکور با لیمو

مشاوره کنکور با لیمو (مشاوره ویژه تا تک رقمی شدن)

خودتو بهش نشون بده، بله همین خود خودت میدونی هرسال هزارها نفر کنکور رو ثبت نام می کنند عین خودت ولی فقط یه درصد کمی هستند که توی ذهنشون واسه خودشون هدفای ناب چیدن و بهش فکرمی کنند و برعکس بیشتری ها هم بی تفاوت و بدون هدف از کنارش رد می شند و براشون مهم نیست پـــس باید به خودت بنازی..به هدف های باارزشت…این تویی که شایسته رسیدن به تک تکشون هستی.اگه خدا به توانایی هات ایمان نداشت ومیدونست از پسشون برنمیای هیچ وقت بهت هدف نمیداد..همین که به یه چیزی فکرمی کنی بدون شروع یه جرقه هست..یه اتفاقی که می تونه تو رو تا بینهایت ها ببره..مهم باور توست..

مشاوره کنکور با لیمو | مشاور کنکور تجربی | بهترین سبک مشاوره - لیموترش

حالا چشماتو ببند آروم یه نفس عمیق بکش و بذار همه بدونن امروز خیییییییییییییلی قوی تر از دیروزشدی، دیروز گذشت دیگه بهش فکرنکن و فراموشش کن، تنها چیزی که باید ازش تو خاطرت بمونه چیزایی هست که مانع تلاشت بودن، اون ها رو باید برطرف کنی، حیف نیست روز قشنگت رو با تکه های شکسته شده دیروز شروع کنی؟ امروز مال توهه برای گام برداشتنت، برای نزدیک شدن به خواسته هات..ازدستش نده..همینجا به خودت قول بده آخر شب وقتی خواستی کاراهات رو مرور کنی جز خنده و پیروزی هیچی بهت نزدیک نشه. به این دقت کن..

مشاوره کنکور با لیمو | مشاور کنکور تجربی | بهترین سبک مشاوره - لیموترش

پیروزی درهمین نزدیکی است کافیه باور داشته باشی بهش……

نگرش همه چیزه! دنیات رو عوض کن!

مشاوره کنکور با لیمو 

مشاوره کنکور با لیمو | مشاور کنکور تجربی | بهترین سبک مشاوره - لیموترش

شروع مشاوره با امید و آرزو و نشاط است. پس اولین قدم در راه مشاوره کنکور با لیمو رو فراموش نکن. هر روز با ما باشید با جدیدترین مطالب مشاوره ای، انگیزشی و …. گروه آموزشی لیموترش

 

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


نظرات
  • ک مهر ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۴۵ ب٫ظ

    سلام ببخشید می خواستم بپرسم مصاحبه با رتبه های بر تر کنکور ۹۵را در سایت قرار نمی دهید؟

    پاسخ
    • گروه آموزشی لیمو‌ترش مهر ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۳۷ ب٫ظ

      سلام
      به زودی قرار خواهد گرفت

      پاسخ
ارسال یک نظر

15 − 2 =