اهمیت برنامه ریزی و دفتر برنامه ریزی در مشاوره کنکور

  29 آذر 1395    موضوعات: مشاوره کنکور سراسری 

برنامه ریزی و دفتر برنامه ریزی برای کنکور : خیلی مواقع شروع کار سخت ترین بخش آن است. یعنی هیچ چیز از موضوع نمی دانید و حتی نمی دانید از کجا باید شروع کنید. اما همین که کار را شروع کنید بقیه مراتب آن به دنبال آن خواهد آمد. در برنامه ریزی نیز این موضوع از اهمیت ویژه ای برخودار است. به این صورت که شما قبل از برنامه ریزی و شروع کار اصلا نمی دانید چه کار باید بکنید. اما با گذشت زمان کم کم اهمیت کار را متوجه شده و خود ادامه را می روید. اما مهم شروع است. امیدواریم که شما تا به حال شروع کرده باشید و برنامه ای منظم داشته باشید. چه با مشاوره خصوصی و یا بدون مشاوره خصوصی! در ادامه به اهمیت دفتر برنامه ریزی و در کل برنامه ریزی برای شما صحبت خواهیم کرد.  با گروه آموزشی – مشاوره ای لیموترش همراه باشید.

برنامه ریزی برای چیست؟

در حال کلی برنامه ریزی برای چیست؟ در حالت کلی برای این که در مسیر هدف حرکت کنیم و مشکلات خود را بیابیم، به برنامه ریزی نیاز داریم. در برنامه ریزی شما راه را برای خود ترسیم کرده و در جاهایی که اشتباه رفته اید می توانید مسیر خود را تصحیح کنید.

اهمیت برنامه ریزی و دفتر برنامه ریزی در مشاوره کنکور

شاید شما هم به این مطلب نیاز داشته باشید: چگونه فیزیک را در کنکور ۱۰۰ درصد بزنم؟

دفتر برنامه ریزی کنکور چیست؟

اما این دفتر برنامه ریزی که بسیار شنیده اید برای چیست و چگونه باید باشد. در برنامه ریزی کنکور و در دفتر برنامه ریزی شما همه ی ساعت و تمام کارهای خود را باید ثبت کنید. این ثبت کردن تمام ساعت ها باعث می شود که شما در پایان روز همه ی کار های خود را ببینید و در ادامه در انتهای شب مشکلات خود را ببینید.

در انتهای هر روز باید ساعت های مختلفی که تفریح کرده اید، به بطالت گذرانده اید  و همچنین درس خوانده اید را بنویسید. این باعث می شود که شما کاستی های خود را دیده و آن را جبران کنید. گاهی پیش می آید که بعضی از افراد برای بعضی از درس ها وقت بسیاری گذاشته و در صورتی که برای درس های دیگر وقت کمی می گذارند. شما با این یادداشت می توانید این مشکلات را به دست آورده و آن ها را حل کنید.

اهمیت برنامه ریزی و دفتر برنامه ریزی در مشاوره کنکور

زمان مطالعه ی مفید چیست؟

زمان مطالعه ی مفید زمانی است که شما در حال درس خواند هستید. یعنی اگر در حین درس خواندن غذا خوردید و یا وقت خود را صرف نوشیدن چای کردید باید آن زما را از ساعت مطالعه کم کرده و بنویسید.

 

همیشه افراد موفق برای موفقیت خود از دفترچه های برنامه ریزی استفاده می کنند. شما هم برای موفقیت در زندگی آینده حتما از ان بهره بگیرید.

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


ارسال یک نظر

8 + 19 =