مشاوره ی ۴ ماه اخر کنکور | مشاوره ماه های اخر کنکور

  24 بهمن 1395    موضوعات: مشاوره کنکور سراسری 

مشاوره ی ۴ ماه اخر کنکور : خب از الان تا کنکور تقریبا ۴ ماه وقت هست. خب بحث این هست که آیا این چهار ماه می تونه سرنوشت شما رو تغییر بده یا خیر. به نظرم من این چهار ماه یک چهار ماه سرنوشت ساز هست درست هست که ۸ ماه از سال کنکور گذشته و بسیاری شاید فکر کنن ۸ ماه ارزشش بیشتره اما من به جرئت می تونم بگم این ۴ ماه ارزش بیشتری نسبت به اون ۸ ماه داره و می تونه سرنوشت شما را تغییر بده و این تغییر هم می تونه خوب باشه هم بد. با لیموترش همراه باشید تا در مورد برنامه ریزی و مشاوره ی ۴ ماه اخر بیشتر با شما صحبت کنیم.

خب بیاید ابتدا هدفتون رو بررسی کنیم. هدف خیلی از شما پزشکی هست! هدف عده ای دیگه مهندسی مانند مکانیک و برق در دانشگاه ها تهران  و هدف بسیاری رشته حقوق، روانشناسی و … در دانشگاه های تهران است. در این بین کار برای تجربی ها کمی سخت هست اما به این معنی نیست که کار برای رشته های ریاضی و انسانی اسان است. بلکه در هر رشته ای برای قبول شدن در بهترین دانشگاه ها سختی زیادی دید و تلاش زیادی باید انجام داد. اما بحث ۴ ماه اخر بود. ۴ ماه مانده به کنکور و نهایی که تیر نهایی رو باید زد.

مشاوره ی ۴ ماه اخر کنکور – ۴ ماه اخر خوب اما ۸ ماه قبل را خوب نخوانده اید!

خب حالتی که شما ۸ ماه قبل را به خوبی درس نخوانده اید ولی ۴ ماه اخر را به خوبی تلاش کنید تا به هدف خود برسید. خب شما شاید امادگی کافی برای کنکور در حال حاضر نداشته باشید اما با یک برنامه قدرتمند می توانید در همین ۴ ماه مقدار زیادی از کاستی های ۸ ماه گذشته را برطرف کنید. این ۴ ماه می تواند سرنوشت شما را عوض کند چه خوانده باشید و چه نخوانده اید! جدی گرفتن آن باعث تغییر آینده شما در کمترین زمان می شود!

مشاوره ی ۴ ماه اخر کنکور – ۴ ماه اخر را بد بخوانید اما ۸ ماه را خوب خوانده باشید!

یکی از مواردی که بسیار پیش می آید این است که دانش آموز تا ۸ را به خوبی مطالعه می کند اما در ۴ ماه اخر تلاشش کم می شود. این زمانی است که شما از بسیاری عقب می مانید. این را جدی بگیرید! اگر جمع بندی و برنامه ی خوبی برای یادآوری مطالب خوانده ی خود نداشته باشید در این مرحله به شدت افت کرده و کنکور شما به باد می رود! حیف نیست که تلاش های ۸ ماه شما با ۴ ماه از بین رود! تثبیت مطالعه ی ۸ ماه شما در این ۴ ماه است پس بجنبید که به زودی خودتون رو تو لباس دکتری و یا … می بینید!

مشاوره ی 4 ماه اخر کنکور | مشاوره ماه های اخر کنکور

مشاوره ی ۴ ماه اخر کنکور – ۸ ماه خوب بخوانید و ۴ ماه اخر را نیز به خوبی بخوانید

وضعیت این دسته دوستان هم مشخص است که از همه بهتر است اما باید بدانید که کسانی که فقط ۴ ماه اخر را به خوبی بخوانند می توانند شما را بگیرند و شما باید تلاش ۴ ماه اخر خود را بسیار زیاد کنید و زحمتی که ۸ ماه قبل کشیدید رو جبران کنید. مشاوره و برنامه ریزی در ۴ ماه اخر بسیار سرونوشت سازه!

شاید برای شما مناسب باشد:

تلاش و استمرار در کار بزرگ خودرو سازی – فورد

خب حالا یکم در مورد کارتون صحبت کنیم و نتیجه نهایی!

اینو بدونید که برای انجام هر کاری اولش سخت هست حتی اگر تا حالا نخوندید با تلاش و برنامه ریزی می تونید طی یک الی دو هفته عادت خود رو تغییر بدید. آیا فکر کردید این همه چیز اختراع شده یک دفه اومده سال ها تلاش شده براش و کم کم نه یه دفه.

شما هم با تلاش از الان می تونید سرنوشت خودتون را عوض کنید. بهترین عادت باید این باشه که هر کاری می خواید بکنید از الان شروع کنید. درست بعد این مقاله شروع کنید ۴ ماه سرنوشت ساز خودتون رو بسازید.

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


ارسال یک نظر

دو × 3 =