استفاده از موبایل در کنکور | روش استفاده از موبایل در کنکور

  22 فروردین 1396    موضوعات: مشاوره کنکور سراسری 

موبایل در کنکور :در حال حاضر زمان کمی تا کنکور مانده است. کنکوری که سال ها تلاش کردید و حال باید نتیجه ی خود را درو کنید. در حال حاضر یک نکته را اساسی دیدم که با شما در میان بگذارم. آن هم استفاده از موبایل در دوران کنکور است. این مطالب در بین مطالب گذشته وجود داشت اما ما قصد داریم که به صورت اختصاصی به آن بپردازیم زیرا که در حا حاضر یکی از مهمترین بحث های مهم در بخش مشاوره ی کنکور می باشد. در ادامه با گروه آموزشی لیموترش همراه باشید.

موبایل در کنکور بله یا خیر

یکی از مهمترین بحث هایی که نظرات متفاوتی در مورد آن داده می شود موبایل است. بسیاری بر این عقیده هستند که نباید به هیچ عنوان از موبایل استفاده کرد و بسیار هم از آن طرف افتاده اند و استفاده از موبایل و استفاده از اپ هایی مانند اینستا و تلگرام را به صورت بسیار زیاد مثلا هر دو ساعت یک بار و … مجاز می دانند. اما کدام یک آیا باید یکی را انتخاب کرد یا راه حل دیگری هست؟

در جواب باید گفت که هیچ یک از این دو روش مناسب نیست. دلایل مختلفی برای این دو وجود دارد. برای مثال در عرصه ی تکنولوژی حال می توان علم خود را به راحتی با موبایل بالا برد و ممنوعیت آن به معنی این است که شما یک منبع را از خود دریغ کرده اید. اما در کنار آن استفاده ی بی مورد و زیاد از تلگرام اینستاگرام  و … باعث می شود که ذهن شما به کلی منحرف شود و تمرکز شما کاهش یابد.

 

روش استفاده از موبایل در کنکور چیست؟

شما برای استفاده از موبایل می توانید از روش تشویقی استفاده کنید اما این روش فقط در انتهای شب امکان پذیر است. به این معنی مثلا اگر این دروس را خوب خواندید و یا این که اگر امتحان کانون را به خوبی دادید می توانید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه از موبایل استفاده کنید. این را باید بدانید که توصیه می شود که مقدار استفاده از موبایل به کمترین مقدار ممکن برسد اما پیشنهاد نمی شود که به کل حذف گردد زیرا بخشی از آموزش و همچنین تفریح شما را تشکیل می دهد.

پس شما می توانید برای بهره گیره بهتر هر دو روز یک بار برای خود تشویق در نظر گرفته و ۱۵ دقیقه در صورت خوب مطالعه کردن امکان استفاده از موبایل را برای خود ایجاد کنید.

با ما همراه باشید.

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


نظرات
  • الهام مرادی فرد مهر ۲۴, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

    خیلی خوبه اما من کلا میخوام خاموش کنم و به عنوان تفریح هم ورزش میکنم

    پاسخ
  • فاطمهه دهشتیی آبان ۲, ۱۳۹۶ ۲:۳۸ ب٫ظ

    سلام به همه من به شخصه سعی کردم تو این برهه گوشی شخصی نداشته باشم وتوی لب تاب برنامه ها را دنبال کنم

    پاسخ
ارسال یک نظر

یازده + چهارده =