بودجه بندی سوالات کنکور تجربی ۹۷

  21 خرداد 1396    موضوعات: مشاوره کنکور سراسری 

یکی از مواردی که در ابتدای راه و یا در میانه ی راه به آن نیاز پیدا می شود بودجه بندی سوالات کنکور می باشد. بودجه بندی سوالات کنکور تجربی به شما کمک می کند که بهتر از قبل برنامه ریزی کنید و مباحث سختی  که سوال کمتری می آید را رها کرده و به بقیه ی مباحث بپردازید. ما در ادامه بودجه بندی سوالات کنکور را تا سال ۹۵ برای شما اماده کرده ایم و به محض دریافت آپدیت های جدید این پست اپدیت خواهد شد. با لیموترش همراه باشید.

در حالت کلی با استناد بر کنکور های مختلف می توان روال کلی ای برای سوالات کنکور در نظر گرفت. نه این که این مورد حتما صادق باشد و حتما از یک بخش دو سوال مطرح شود و از بخش دیگر ۳ تا و به همین منوال ولیکن این تعداد سوالات اهمیت بخش های مختلف را نزد طراحان کنکور نشان می دهد و به همین دلیل ما با توجه به آن ها بخش هایی که بیشتر توجه به آن ها شده است را فراموش نمی کنیم و بیشتر مطالعه می کنیم. البته باید دانست همانطور که در کنکور های سال های قبل بعضی درس ها دارای جابه جایی مکان سوال ها و ترتیب سوالات بوده اند امکان تغییر در سوالات مطرح شده نیز می باشد.

 

در ادامه شما می توانید بودجه بندی سوالات کنکور تجربی را دریافت کنید:

دانلود بودجه بندی

 

شما می توانید همینک از گروه مشاوره ای لیموترش برای کنکور ۹۷ بهره برده و همچنین می توانید در ازمون های انلاین لیموترش شرکت کنید.

 

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


ارسال یک نظر

20 − 11 =