ترامپ ! نمونه ی بارز موفقیت با روش متفاوت! مثل ترامپ متفاوت باشید!

  07 بهمن 1395    موضوعات: فایل های انگیزشی 

خب این مطلب زمانی منتشر شده است که به قطع شما خواب هستید! اما این برای صبح شما قرار داده شده است! قطعا باید فهمیده باشید که تنها مطلب انگیزشی برای صبح شما مفید است! پس با ما همراه باشید.

برای مطلب انگیزشی امروز کمی سیاست رو با درس خوندن قاطی کنیم. چند وقت پیش تقریبا ۱ سال پیش بسیاری ، رییس جمهور شدن ترامپ رو به سخره می گرفتن! ولی خب الان دیدید چی شد! بله ترامپ رئیس جمهور آمریکاست! خب بیاید به سرعت نتیجه گیری کنیم!

ترامپ ! نمونه ی بارز موفقیت با روش متفاوت! مثل ترامپ متفاوت باشید! - مطلب انگیزشی

 نمونه ی بارز موفقیت با روش متفاوت

آیا روش ترامپ با گذشتگان یکی بود! آیا راه ترامپ برای رییس جمهور شدن مثل ابراهام لینکلن و … بود. جواب سادس خیر! دلیل این موضوع هم این است که شما برای رسیدن به موفقیت یک راه ندارید! برای رسیدن به موفقیت هزاران راه وجود داره که باید انسان خود راه مناسب خود را انتخاب کنه!

ترامپ با ثروت و بسیاری مسائل دیگر تونست جایگاهی را به دست بیاورد که کسی ان را در خواب برای ترامپ نمی دید! این موفقیت است! این چیزی است که هر فردی می تواند!

اما این راه را چطور میشه پیدا کرد! خیلی راحته باید فقط به خودتون اعتماد داشته باشید و سخت تلاش کنید! نقاط قوت خودتون رو بشناسید و نقاط ضعف خودتون رو با نقاط قوت بپوشونید.

امیدوارم این مطلب برای صبح شما خوب باشه و به شما انرژی کافی برای مطالعه کل روز رو بده! گروه لیموترش هم در خدمت شماست برای مشاوره کنکور ! هر موقع دوست داشتید با ما تماس بگیرید.

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam

 


نظرات
  • mohaddeseh بهمن ۱۳, ۱۳۹۵ ۹:۱۷ ق٫ظ

    ایده جالبی بود وتاثیرگذار

    پاسخ
ارسال یک نظر

15 + 5 =