تمرکز در روز های اخر کنکور – مشاوره کنکور

  25 اسفند 1395    موضوعات: مشاوره کنکور سراسری 

تمرکز در روز های اخر کنکور : کم کم به آخر و به کنکور نزدیک می شویم. این روز ها هر چه به کنکور نزدیک تر می شویم استرس و تمرکز دچار تداخل می شود. اما این که چگونه این موارد را کنترل کنیم ! این موارد را بهتر است در حال حاضر بدانید تا این که بهتر با آن مواجه شوید. حال بهتر است که با مقاله ی ما همراه باشید.

بگذارید مسیر کنکور را با یک مثال برای شما توصیف کنم. شما وارد یک عاری می شوید . این غار نهایتا به یک جای خوش و آب و هوا ختم می شود این موضوع را می دانید و با علم به این موضوع وارد می شوید. این غار کاملا تاریک است. حال به شما گفته می شود که با تمرکز و تلاش این راه را طی کنید و در حین راه از انچه هست برای خود به یادگاری بردارید. شما این مسیر را طی می کنید. حال به انتها می رسید. شما در این راه ممکن است یک کم از راه را با خود به همراه اورده باشید و یا اینکه توشه ی زیادی را به همراه خود داشته باشید. حال که نور را یافته اید متوجه می شوید که با توجه به اطراف و بر نداشتن توشه دستتان خالی است و این که مسیر پر از طلا بوده است. خب بعضی ها نیز در انتها با کوله باری از زر و طلا به پایان مسیر می رسند. این دو ، از یک مبدا شروع کردند و چرا یکی اینگونه و دیگری انگونه!

 

خب این شمایید که برای کنکور تلاش می کنید! اینکه شما به عظمت حال پی ببرید و تلاش کنید طلا و زر است اما در این راه چقدر تلاش می کنید و چقدر به اطراف توجه دارید! در این مسیر همیشه حواستان به جلوی پایتان بوده و یا اینکه همه چیز را دیده اید و جلو پایتان را ندیده اید!

شاید شما هم دوست داشته باشید:

مشاوره کنکور تجربی و ریاضی

خب یکی از موارد مهم در کنکور که کنار تلاش برای شما بازدهی بیشتری به ارمغان می آورد این است که شما تمرکز خوبی داشته باشید. در روز های آینده موارد زیادی باعث حواس پرتی شما خواهد شد. از جمله این که آیا در آزمون ها شرکت کنم یا خیر! چگونه پزشکی قبول شوم! اگر نشوم چه و …! تمام این سوالات فقط باعث می شود که مسیر اصلی را گم کنید. شما باید در این مسیر علم به دست آورید و در نهایت این علم باعث می شود که رشته ی مورد علاقه ی خود را قبول شوید. هر چه از این موضوع بیشتر دور شوید باعث می شود که سوالات و حواس پرتی های بیشتری را داشته باشید.

بیایید با هم قبول کنیم که پزشکی قبول شدن و ارزش این قبولی به سخت بودن آن است. اگر هر کس بتواند پزشکی قبول شود ، پزشکی ارزش خود را از دست خواهد داد. پس سختی را قبول کنید و خود را به گونه ای پر بار کنید که جز برترین های کنکور باشید.

در روز های اخر هیچ وقت به نتیجه ی بد فکر نکنید. شما فکر کنید که که در نهایت شما با کوله باری از علم می توانید جز برترین ها باشید. به هدف خود فکر کنید و به سوی آن حرکت کنید.

ما تا روز های پایانی با شما همراه هستیم.

 

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


ارسال یک نظر

پنج × پنج =