ویدئو انگیزشی کنکور : شما مسئول آینده خود هستید

  26 بهمن 1395    موضوعات: فایل های انگیزشی 

شما مسئول آینده خود هستید : یکی از مهمترین مواردی که برای جلو رفتن شما به آن نیاز دارید، قدرت و انرژی زیاد است. شما این قدرت را باید از خود به دست اورید. در این میان بسیاری حرف های مختلفی می زنند. بسیاری شما را نا امید می کنند. این حرف ها یکی از موثر ترین موارد در روحیه ی شماست. اما بسیاری بر اساس نا آگاهی سخن می گویند. اینک ما در گروه آموزشی لیموترش ویدئویی انگیزشی را برای شما انتخاب کرده ایم که امیدواریم از ان بهره ببرید.

این ویدئو ی انگیزشی از ایمان دانش راد می باشد. واقعیت هایی که در درون شما وجود دارد و شما با استفاده از آن ها می توانید آینده ی خود را بسازید.

شاید شما نیز دوست داشته باشید:

مشاوره ی ۴ ماه اخر کنکور | مشاوره ماه های اخر کنکور

توجه کنید که قبول این که مسئول زندگی شما خود شما هستید باعث پیشرفت شما خواهد شد. در صورتی که این مسئولیت را قبول نکنید و دلیل و بهانه بیاورید شما آینده ی خود را نخواهید ساخت.

در زندگی روزمره افراد متفاوتی دیده می شوند. انواع انسان های موفق! اما موفقیت آن ها از کجا سرشار شده است! شانس بوده یا تلاش و قبول مسئولیت؟! شک نکنید که قبول مسئولیت مهمترین عامل در موفقیت بوده است. شما هم برای موفقیت نیاز به این عامل دارید. هیچ گاه به حرف دیگران توجه نکنید که می گویند تو نمی توانی تو نخواهی توانست! شما فردی هستید که باید ثابت کند بقیه با این حرفا در اشتباه محض هستند.

در ویدئو ی انتخاب شده ی زیر سعی کرده ایم که واقعیت ها بیان شود. امیدواریم از این مطلب و ویدئو بهره ببرید.

شما مسئول آینده خود هستید !!!!!

ویدئو شما مسئول آینده خود هستید

منتظر نظرات گرانقدر شما هستیم.

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


نظرات
  • EHSAN تیر ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

    عالی بوددددددددددددددد .مرسی

    پاسخ
ارسال یک نظر

پنج × 1 =