مطلب انگیزشی کنکور – مشاوره کنکور سراسری

  13 آذر 1395    موضوعات: فایل های انگیزشی 

مطلب انگیزشی کنکور چیزی است که در حین رسیدن به هدف برای تجدید قوا به آن نیاز دارید. در این نوشته گروه مشاوره لیموترش تلاش کرده است که انرژی شما را چند برابر کند تا به هدف خود نزدیک تر شوید. با لیموترش همراه باشید.

این نوشته رو به سبک زبان عامیانه می نویسیم و خب دلیلشم اینه که می خوام بیشتر باهاتون ارتباط برقرار کنم. پس نگید چرا این متن با متن های مشاوره ی دیگه متفاوته.

خب بحث رو باز می کنم که چرا بعضیا خیلی راحت از کنار کاراشون می گذرن و نمی گن چرا عبرت نمی گیرن. تا حالا من هزاران نفرو دیدم که هر شب که می خوابن از خودشون ناراحتن که چرا این کارو نکردم چرا درس نخوندم و … و به خودشون قول می دن از فردا شروع کنم! جالب ترین نتیجه ای که در این سال ها گرفتم که این افراد کلا فردا رو دوست دارن! بیاین با هم رو راست باشیم آیا پزشکی و بهترین رشته های مهندسی مثل برق و مکانیک رو در دانشگاه های خوب می خواهید؟! اگر جوابتون بله هست که باید به  خودتون بیاید. اگر جز افرادی هستید که هی امروز فردا می کنند بدونید که این افراد در هیچ کاری از زندگیشون موفق نمی شن! زیرا هیچ وقت زمان نمی کنن کارشون رو انجام بدن و همیشه فردا فردا یا بعدا می کنن!

مطلب انگیزشی کنکور – فردا نه امروز

مطلب انگیزشی کنکور - مشاوره کنکور سراسری

پس همین الان شروع کن به مطالعه، همین الان زمان شروع کردن به کاره!

اما فک کردی همیشه چرا شروع که می کنی خسته میشی؟! هدفت چیه؟!

مطلب انگیزشی کنکور – هدف داشته باش

بیاید روشن براتون بگم که اگه هدف نداشته باشید و با هدف به جلو نرید قطعا موفق نمی شید. تو یکی از مقالات مشاوره ای قبلی بهتون گفتم که برای موفقیت در کنکور باید هدف داشت. اونم نه یکی بلکه دو نوع هدف! کوتاه مدت و بلند مدت که دیگه بحثش رو اینجا باز نمی کنم فقط می گم که برای این که در موردش بدونید می تونید به این مقاله مراجعه کنید.

یه چیز دیگه که باید بگم براتون اینه که شما برای کنکور باید بدونید که می تونید. واقعا می تونید البته با هدف می تونید. هدف باعث میشه صب تا شب درس بخونید و خسته نشید.

اول اگه هدف ندارید بیاید هدف خودتون رو مشخص کنید. خب حالا با هدف هستید! حالا شما دوست دارید که پزشکی قبول بشید! برای رسیدن به این هدف باید خیلی تلاش کنید! باید از خیلی چیزا بزنید و باید از الان شروع کنید.

یکی از مهمترین چیز هایی که در موفقیت افراد بزرگ نقش داشته تلاش مزاعف است. خیلی ها زندگیشون رو برای رسیدن به یک هدف می گذارن و دیر و زود به اون هدف می رسن!

پس شما هم بدونید که اگه تا الان شروع نکرده اید و یا عقب هستید اگه الان شروع کنید و در کنکور امسال نتوانید به هدف برسید قطعا در کنکور سال بعد به هدف خودتون می رسید!

مطلب انگیزشی کنکور – خستگی ناپذیر باش

همیشه این جمله رو تو ذهن داشته باش که تغییر جهان از تغییر درون تو شروع میشه ! پس برای این که جهان را مجاب کنی که تو به هدفت می رسی اول باید خودت رو مجاب کنی که این هدف برای تو هست!

رویای هر کس برای خودش است و این رویا با تلاش های تو ساخته میشه نه تلاش های دیگران! اگه می خوای این رویا بشه واقعیت! بلند شو و با برنامه و تلاش ادامه بده! خدا بزرگه بهترین ها برات رقم می خوره.

 

 

مطلب انگیزشی کنکور - مشاوره کنکور سراسری

ترجمه عکس بالا اینه که ” چه سخت است شکست دادن کسی که هیچ گاه ناامید نمی شود”

پس تو هم مثل کسی باش که هیچ کس قادر به شکستش نیست و حتی کنکور! اون کسی که باید از این زمان ها به خوشی یاد کنه خود تو هست اما بر عکس این هم می تونه پیش بره زمانی که نخونی، هدف نداشته باشی! انتخاب با خودته ! کدوم رو می خوای؟ من مشاور نمی تونم ، می تونم راهنماییت کنم اما نمی تونم به جای تو درس بخونم. کار اصلی گردن خود توست ! تویی که باید پیش بری و هر روز درس بخونی.

 

یه جمله ی دیگه که باید بهتون بگم اینه که:

هر وقت دیدی همه چیز بر علیه توست فقط بدان که هواپیما بر خلاف جهت باد بلند می شود

پس هواپیما ی زندگیت باش اوج بگیر تا بی نهایت! هر چه روزگار سخت گرفت تو بگو من می تونم و شکستش بده! در برابر سختی ها اگر سر خم کنی شکسته میشی و اگه قد علم کنی چنان قدرت می گیری که فکرشو هم نمی کردی!

مطلب انگیزشی کنکور - مشاوره کنکور سراسری

 

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


نظرات
  • سعید تشکری آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۶:۴۹ ق٫ظ

    سلام ..خواستم یه تشکری کرده باشم بابت متن های مشاوره ای سایت جدن عالین ایشالا ادامه دار باشه …فقط خیلی تشکررر….مرسی که هستین??

    پاسخ
ارسال یک نظر

پنج × 1 =