موسسه آموزشی و کنکوری لیموترش

آخرین مطالب

ویژگی های ازمون زیست آنلاین چیست؟

ویژگی های ازمون زیست آنلاین چیست؟

آزمون زیست انلاین با شیوع کرونا، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در این بین ازمون زیست باید ویژگی هایی داشته باشد که مناسب بوده و بتواند توانایی های ما را در درس زیست افزایش دهد.  شما می توانید همینک در این بخش اطلاعات کامل ازمون زیست لیموترش  رامشاهده کنید. با لیموترش همراه باشید.

ویژگی های کلی ازمون زیست

آزمون زیست ویژگی های مختلفی دارد که در این مطلب به بررسی مهمترین ویژگی های ان می پردازیم.

ویژگی های مهم ازمون:

  • کارنامه اماری
  • سوالات مفهومی
  • جامعه آماری خوب
  • امکانات رایگان مشاوره ای
  •  و …

سوالات مفهومی

در یک آزمون مهمترین بخش سوالات آن و روش طراحی سوال است. در این بخش گروه های تخصصی که در هر درس و زمینه ای کار می کنند از سوالات بسیار خوبی بهره می برند. برای مثال گروه آموزشی که فقط به زیست می پردازد، در این درس سوالات پر بارتری نسبت به ازمون هایی که همه دروس را شامل می شوند، داراست.

ویژگی های ازمون زیست آنلاین چیست؟

کارنامه آماری

یکی از بخش های بسیار مهم کارنامه آماری و همچنین تراز است. در کنار تراز پاسخ کامل هر سوال نیز بسیار مهم است که ضعف ها و بخش های دیگر را برای ما مشخص می کند.

جامعه آماری خوب

برای این که شما بتوانید خود را با دیگران مقایسه کنید، نیاز به جامعه آماری است. در صورتی که تعداد شرکت کنندگان در یک آزمون به اندازه کافی نباشد، شما نمی توانید از نقاط قوت خود باخبر شوید. در کنار این مورد در جامعه اماری کم اطاعات اشتباه به شما داده می شود. برای مثال تراز شما بالا رفته، در صورتی که تعداد شرکت کنندگان کم است و ممکن است افراد قوی تر نیز در ازمون شرکت نکرده باشند.

امکانات رایگان مشاوره ای بعد از آزمون

یک مورد دیگر که باید به ان پرداخت، مشاوره رایگان است. داشتن بخش مشاوره ای برای آزمون انلاین به شما کمک می کند که بتوانید نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید و برای آزمون های بعد برنامه ریزی کنید.

 

سابقه خوب گروه آموزشی مورد نظر

یکی دیگر از بخش هایی که باید مورد توجه قرار گیرد، سابقه گروه اموزشی است. برای مثال لیموترش با داشتن دانش آموزانی که در سال ها قبل پزشکی در بهترین دانشگاه های ایران پذیرفته شده اند، از خود سابقه خوبی به جا گذاشته است. در مورد فیزیک و… نیز این مورد بسیار مهم است. فقط طرح سوال اهمیت نداشته و باید سابقه به خوبی مشاهده شود.

امیدواریم که این مطلب مناسب شما بوده باشد. شما می توانید جزوات رایگان و همچنین در آزمون های رایگان لیموترش شرکت کنید. برای اطلاعات بیشتر به بخش ازمون زیست لیموترش مراجعه کنید.

ارسال یک نظر

تخفیف های پاییزه ویژه لیموترشفرصت باقی مانده: 20 روز
+ +