موسسه آموزشی و کنکوری لیموترش

آخرین مطالب

بهترین آزمون های آزمایشی کنکور تجربی

یکی از مهم ترین سوالاتی که در سال های کنکور، برای دانش آموزان پیش میاید، این است که کدام موسسه بهترین برگزار کننده آزمون های آزمایشی کنکور تجربی میباشد؟ پاسخ به این سوال نیاز به بررسی و تحلیل دقیق تمام موسسات کنکوری که هم اکنون مشغول فعالیت هستند، میباشد، گروه آموزشی لیموترش در این مقاله قصد دارد به تحلیل و بررسید دقیق این موسسات بپردازد، تا بتوانید بهترین آزمون های آزمایشی کنکور را برای موفقیت خود برگزینید، پس توصیه میکنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

عوامل تاثیر گذار در کیفیت آزمون های آزمایشی

قبل از معرفی موسسات، لازم است بدانید وجود چه فاکتورهایی باعث میشود، یک آزمون آزمایشی کنکور در بین رقبای خود بهترین شود؛ درواقع یک موسسه تمام فاکتورهای بهترین بودن را ندارد و هرکدام در یکی دو مورد خوب هستند و شما بر اساس رشته، درصد تشابه و تطابق با کنکور میتوانید یک گروه آموزشی خاصی را برای امتحان های آزمایشی کنکور خود برگزینید، در ادامه برخی از عوامل تاثیر گزار در کیفیت آزمون های آزمایشی کنکور را برایتان لیست کرده ایم:

  • فاصله آزمون های آزمایشی
  • جامعه آماری
  • اعتبار و سابقه کار موسسه
  • سطح سوالات آزمون های آزمایشی
  • ارزیابی آزمون های آزمایشی
  • هماهنگی آزمون های آزمایشی با برنامه مدرسه
  • برنامه مرور آزمون های آزمایشی
  • قیمت آزمون های آزمایشی
  • فاصله محل برگزاری آزمون های آزمایشی از منزل
عوامل تاثیرگذار در کیفیت آزمون های آزمایشی

عوامل تاثیرگذار در کیفیت آزمون های آزمایشی

آزمون‌های گاج

 انتشارات بین‌المللی و آزمون های آزمایشی گاج بیشتر از ۱۵ سال دارد که با انتشار کتاب‌های کمک آموزشی از پیش‌دبستانی تا کنکور همواره در بازار حضور فعال دارد. به گفته مسئولین گاچ در این ۱۵ سال همواره سعی شده با خلاقیت و نوآوری‌هایی که در زمینه آموزش صورت بگیرد تا راه دشوار رسیدن به دانشگاه را برایتان آسان تر شود و با ارائه خدمات متنوعی مانند آزمون‌های سراسری، اپلیکیشن‌های آموزشی و… در کنار کتاب‌ها، نیازهای آموزشی دانش آموزان تا حدی بر طرف شود.

آزمون های گزینه ۲

گروه آموزشی کنکوری گزینه دو نیز یکی دیگر از موسسه  آموزشی- فرهنگی غیر دولتی است که به صورت کشوری در سراسر ایران فعالیت می کند. فعالیتهای گزینه دو در زمینه های برگزاری آزمون های هماهنگ جهت آمادگی کنکور، برنامهریزی تحصیلی، مشاوره تحصیلی هوشمند و تولید محتواهای کمک آموزشی و مشاوره ای در مقاطع دوره اول و دوم متوسطه و داوطلبان آزمون سراسری است.

خدمات گزینه‌دو

  • خدمات هوشمند مشاوره‌ای
  •  خدمات هوشمند آموزشی
  • محتواهای آموزشی و مشاوره‌ای برای مباحث کلی ارزشیابی

آزمون های کانون قلم چی

بدون شک تمام دانش آموزان کنکور از سال ها قبل، حتی زمانی که با کنکور درگیر نبودند هم نام کانون فرهنگی آموزشی قلم چی را شنیده اند، نقاط قوت زیادی در این آزمون ها وجود دارد مهم ترین آن برنامه آزمون های بسیار خوب و مطابق با کتاب های درسی دانش آموزان مقطع دبیرستان است.

کانون فرهنگی آموزش یا بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی بزرگترین موسسه آموزشی غیردولتی در ایران است که بنیان‌گذار آن کاظم قلم چی می‌باشد و در زمینه آموزش و نشر کتاب کمک درسی و برگزاری آزمون‌های برنامه‌ای و برنامه‌ریزی تحصیلی فعالیت می‌کند. کانون فرهنگی آموزش یکی از فعال‌ترین ناشران کتاب کمک آموزشی در ایران است.

 

آزمون های سنجش

آزمون آزمایشی سنجش نیز یکی دیگر از مهمترین آزمون های کنکوری است که در قالب چند آزمون جامع در تاریخ های نزدیک به کنکور با جامعه آماری بالا برگزار میشود، درواقع سوالات این آزمون شباهت ۱۰۰ درصدی با کنکور ندارد، اما به علت جامعه آماری بالای شرکت کنندگان آن و جامع بودن مباحث آزمون، هرساله افراد زیادی در آزمون های سنجش شرکت میکنند.

 

آزمون های موسسه حرف آخر

یکی دیگر از موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی کنکور دبیرستان، موسسه حرف آخر میباشد، البته لازم است بدانید کار اصلی این موسسه تدریس و آموزشی و فروش جزوات کنکوری است، اما با این حال در چند مقطع تحصیلی دبیرستان ویژه کنکور، آزمون های آنلاین جامعی برگزار میشود که شرکت در آنها و مطالعه سوالاتشان خالی از لطف نیست.

موسسه گاما

شرکت فرهنگی دیجیتال «پیشرو کنترل راوند» از سال ۱۳۹۳ تحت عنوان «گاما» با هدف مشارکت همگانی و عادلانه دبیران سراسر کشور در تولید محتوا و توسعه عدالت آموزشی در راستای ایجاد گنجینه نمونه سوالات امتحانی، آزمون‌های علمی و محتوای آموزشی مقاطع مختلف آموزشی شروع به فعالیت نموده است. موسسه آموزشی گاما خدمات مختلفی را برای دانش آموزان کنکوری ارائه میدهد که یکی از آنها آزمون های آزمایشی آنلاین میباشد.

موسسه ماز

گروه ماز یک موسسه به نسبت جدید در زمینه برگزاری آزمون های آزمایشی میباشد و صرفا برگزار کننده آزمون‌های آنلاین کشوری زیست و سایر دروس اختصاصی در سه پایه دوازدهم، یازدهم، دهم تجربی، کنکوری نظام قدیم تجربی و دوازدهم ریاضی و همچنین کلاس‌های آنلاین کشوری زیست و سایر دروس اختصاصی در پایه دوازدهم، یازدهم، دهم تجربی و نظام قدیم تجربی است.

آزمون مبتکران و واله

نام موسسه مبتکران و واله، بیشتر از طریق کتاب های آموزشی به گوش دانش آموزان رسیده و ممکن است افراد کمی باشند که بدانند این موسسات برگزارکننده ازمون های آزمایشی کنکور نیز هستند، کیفیت آزمون ها به نسبت خوب بوده اما جامعه آماری کمتری نسبت به موسساتی چون قلم چی و گزینه ۲ دارد.

جدول مقایسه برترین آزمون های آزمایشی

مشخصه آزمون قلم چی گاج گزینه ۲ سنجش
قبل از عید
سنجش
بعد از عید
زمان بندی (۵ نمره) ۵ ۵ ۴ ۳ ۵
سطح سوالات (۵ نمره) ۳ ۴ ۴.۵ ۴ ۵
برنامه آزمون (۱۰ نمره) ۱۰ ۸ ۶ ۴ ۸
جامعه آماری (۵ نمره) ۵ ۳.۵ ۴ ۲ ۴.۵
هزینه ثبت نام (۵ نمره) ۲ ۴ ۳ ۵ ۵
جمع امتیازات (۳۰ نمره) ۲۵ ۲۴.۵ ۲۱.۵ ۱۹ ۲۸.۵

آزمون های لیموترش

گروه آموزشی لیموترش، بهترین برگزار کننده آزمون آنلاین زیست شناسی در کشور است. تطابق ۸۸ درصدی سوالات آزمون های لیموترش با کنکور، بهترین رزومه این موسسه برای دانش آموزان کنکوری میباشد. تمرکز اصلی آزمون های آزمایشی و آنلاین لیموترش بر روی سوالات درس زیست شناسی کنکور تجربی است، کلیه تدریس ها و آزمون های آزمایشی ما به صورت آنلاین و مجازی زیر نظر بهترین اساتید زیست شناسی کشور (استاد محمد شاکری و استاد رضا شعبانی) برگزار شده و همین گزینه یک مزیت خوب برای دانش آموزان در ایام کنکوری و انتخاب بهترین آزمون های آزمایشی کنکور میباشد.

چنانچه برای شرکت در آزمون های آزمایشی و خرید جزوات زیست شناسی و کتاب های ویژه کنکور تجربی نیاز به مشاوره دارید، میتوانید همین حالا با کارشناسان ما در گروه آموزشی لیموترش تماس گرفته تا بهترین مشاوره به شما ارائه شود.

 

021-91013252پشتیبانی در تلگرام

تخفیف های پاییزه ویژه لیموترشفرصت باقی مانده: 20 روز
+ +