موسسه آموزشی و کنکوری لیموترش

آخرین مطالب
ALT تصویر

راهنمای ثبت نام در آزمون های آنلاین لیموترش

راهنمای ثبت نام در آزمون های آنلاین لیموترش

⭐️ ثبت نام ( ایجاد پنل کاربری ) ، ثبت نام در آزمون ، شرکت در آزمون و دریافت پاسخنامه تشریحی پس از آزمون ⭐️

الف) راهنمای ایجاد پنل کاربری:

برای ساختن پنل کاربری در  صفحه سایت برروی اسلاید گزینه ورود به سامانه آزمون های  آنلاین را انتخاب  کنید یا از  قسمت منوی  سایت گزینه سامانه آزمون های  آنلاین
در  صفحه باز شده بر روی  گزینه ثبت نام انتخاب  و موارد ذیل  را پر  کنید .

✅ چند نکته رو حواستون باشه :

۱) شماره تلفن خودتون رو با اعداد انگلیسی وارد کنید. متا کد تایید چهار رقمی تایید ثبت نام برای شما از طریق سامانه پیامکی ارسال شود.

۲) قسمت رمز عبور، همان رمزی است که در  هنگام ثبت نام وارد کردید .

شماره تلفن شما ، شماره کاربری  شما خواهد بود  .

 

پس از تکمیل ثبت نام، پیام زیر برای شما نمایش داده می‌شود.

با کلیک بر روی (( این لینک )) به پنل کاربری خود منتقل می‌شوید.

کد تایید چهار رقمی که پیامک شده را وارد کنید و  وارد پنل  کاربری  خود می شوید .

ب) راهنمای ثبت نام آزمون های مرحله ای

بعد از اینکه پنل کاربری ایجاد کردید برای ورود به پنل کاربری از قسمت ورود به سیستم، نام کاربری ( شماره همراه ) و رمز عبور را وارد کنید.

حال برای ثبت نام در آزمون های آنلاین لیموترش ابتدا باید پکیج مختص به خودتون رو انتخاب کنید.

۱) در منوی سمت راست شما، بر روی مرکز آزمون کلیک کنید.

۲) بر روی ثبت نام در آزمون­ های آنلاین کلیک کنید.

۳) پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۴) شما می توانید به صورت تک آزمون یا به صورت پکیج کامل ثبت نام کنید.  (پیشنهاد می­کنیم، پکیج کامل ثبت نام کنید تا شامل تخفیف ویژه شوید) بر روی سبد خرید کلیک کنید.

۵) در صورتی که دارای کد تخفیف از سوی معرف آزمون لیموترش دارید، در بخش کد تخفیف وارد کنید و اعمال کد تخفیف را ثبت کنید. در نهایت کلمه پرداخت را بزنید.

۶) به درگاه وصل شوید و پس از پرداخت تکمیل خرید را بزنید و  به صفحه اولیه در پنل کاربری برمی­ گردید.

۷) پس از خرید، در بخش آزمون های من، پکیج خریداری شده شما، برایتان نمایش داده می­شود.

۸) حال می  توانید در  آزمون ها و تاریخ های  مشخص  شده آزمون دهید  (مدت زمان فرصت برای شرکت در هر آزمون ۲۴ ساعت است. از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه تا ساعت ۱۴ روز پنجشنبه)

توجه کنید : با وجود  اینکه امکان بروز خطا برای کسانی که با توجه به راهنما در آزمون شرکت می‌کنند بسیار کم می‌باشد، در صورتی که به دلیل رعایت نکردن این موارد نتوانستید در آزمون شرکت کنید مسئولیت آن بر عهده‌ی فرد می‌باشد و گروه آموزشی لیموترش هیچ تعهدی در قبال اجازه‌ی مجدد دادن برای شرکت در آزمون ندارد.

تلفن­ دفتر مرکزی  ۰۲۱۹۱۰۱۳۲۵۲  با ۸ داخلی  جهت راهنمایی  شما عزیزان

ج) راهنمای شرکت در آزمون های لیموترش

آزمون ها روز چهارشنبه (ساعت۱۴) دو روز قبل از آزمون قلم چی در مرکز آزمون برگزار و تا پنجشنبه ظهر ساعت ۱۴ ادامه دارد.  روز قبل از آزمون قلم چی (که مبحث یکسانی با آن نیز دارد) به بررسی آزمون بپردازند و پیشرفت خود را در درصد و رتبه خود در آزمون های کانون نیز مشاهده نمایند. در روز ۵ شنبه عصر نفرارت برتر و تحلیل آزمون ها انجام می  شود .

 جهت شرکت در آزمون از قسمت مرکز آزمون ، بخش  آزمون های  من پس از فعال شدن آزمون مورد نظر، بر روی آیکون مورد نظر در ستون عملیات کلیک کنید.(حتما به تاریخ آزمون ها دقت کنید آزمون ها در فاصله بین آن تاریخ ها برگزار می شود.)

 در صورتی بر روی گزینه شروع آزمون کلیک کنید، آزمون شروع شده و شما باید به سوالات پاسخ دهید.

در طول آزمون به موارد زیر دقت داشته باشید:

* از رفرش کردن صفحه‌ی آزمون جداً خودداری کنید. همچنین در حین آزمون دادن، هیچ کلیدی را نزنید.

* هر داوطلب فقط یکبار می‌تواند در آزمون شرکت کند و به محض کلیک بر روی دکمه‌ی شروع آزمون، آزمون شما شروع شده و پس از آن دیگر نمی‌توانید در آزمون شرکت کنید.

** در آزمون های زیست تعدادی از سؤالات آزمون با توجه به مبحث ممکن است محاسباتی باشند. بنابراین توصیه می‌شود قبل از شروع آزمون کاغذ مناسب برای انجام محاسبات در کنار خود آماده کنید.

** پس از پایان آزمون کارنامه اولیه ( درصد شما ) نمایش داده می‌شود پس از۲۴ ساعت می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی آزمون، کلید آزمون، پاسخ تشریحی و رتبه‌ی خود در بین شرکت کنندگان را مشاهده کنید.

**دقت داشته باشید که آزمون دارای نمره‌ی منفی است. بنابراین از زدن سؤالات شک‌دار خودداری کنید.

دقت کنید، امکانی فراهم شده که شما عزیزان از سوالات نزده و غلط خود فایلی تهیه کرده و پرینت بگیرید که برای دوران جمع بندی و مرور بررسی سوالات نزده و غلط بسیار کارگشا خواهد بود.

نکته خیلی مهم : رمز عبور لازم برای مشاهده‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی پس از آزمون در ابتدای صفحه‌ی هر آزمون و در سؤال ۱ قرار دارد. ( توضیحات در پایین داده شده است )

ب) راهنمای دریافت سوال و پاسخ تشریحی پس از آزمون

پس از پایان زمان آزمون، برای دریافت سوال و پاسخنامه تشریحی:

وارد قسمت مرکز آزمون، بخش آزمون های من شوید جلوی تاریخی که آزمون دادید (یا بنا به دلایلی نتوانستید آزمون دهید) جلوی آن آزمون یه پوشه ای قرار دارد برروی آن پوشه کلیک کنید پس از تایید قوانین مشاهده پاسخنامه را بزنید، حال سوالات آزمون برای شما آورده شده است و پاسخ آن به صورت کلیدی هست برای دریافت پاسخنامه تشریحی، در سوال ۱ ( بالای همان صفحه ) ، رمز ۴ تا ۶ رقمی به شما داده شده است آن رمز را یادداشت کنید و به صفحه آزمون های مرحله ای هر مقطعی که هستید. ((صفحه اصلی سایت، منوی سایت، بخش آزمون های آنلاین ، هر مقطعی که هستید انتخاب کنید و گزینه دانلود و دریافت برنامه آزمون هارا بزنید)) مراجعه کنید تا بتوانید پاسخنامه تشریحی را دریافت کنید:

حال با ورود به صفحه مورد نظر هر مقطعی که هستید کلیه آزمون هایی که قرار است در طول سال برگزار شود برای شما قابل مشاهده می باشد اما برای دانلود نیاز به رمز دارد حال ان رمزی که در مرکز آزمون سوال ۱ یادداشت کرده بودید را اینجا وارد کنید و فایل کامل سوالات و پاسخنامه را دریافت کنید. ( توجه داشته باشید رمز هر آزمون فرق دارد ) به عنوان مثال رمز آزمون ۱۸ مهر با ۲۲ دی فرق دارد.

021-91013252پشتیبانی در تلگرام

 

تخفیف های پاییزه ویژه لیموترشفرصت باقی مانده: 20 روز
+ +