بعد از کنکور چه می شود – انگیزشی کنکور – نگاه به بعد از کنکور

  02 بهمن 1395    موضوعات: فایل های انگیزشی 

بعد از کنکور چه می شود: امروز صبح قصد داریم یک مطلب کاملی واقعی و کاملا انگیزیشی و تغییر دهنده ی مسیر رو براتون قرار دهیم. با لیموترش همراه باشید.

به سرعت به سراغ اصل موضوع برویم. یک لحظه خود را در آینده ببنید. زمان مورد نظر ما دقیقا بعد از کنکور شماست. زمانی که کنکور را داده اید و از حوزه بیرون آمده اید.  در این زمان چند حالت می تواند رخ دهد که ما به بررسی هر کدوم با توجه و عمل شما در حال حاضر می پردازیم.

در مشاوره ی کنکور و انگیزشی، یکی از روش هایی که می توان مخاطب را با واقعیت مسئله و واقعیت جایگاهی که در آن قرار دارد رو به رو کرد این است که کاربر را به آینده برد. این که اگر تلاش کند چه می شود و اگر سعی نکند چه می شود.

همانطور که بیان شد برای شما احتمال رخ دادن یکی از موارد فوق وجود دارد. در این موارد همانطور که مشاهده می کنید اکثر موارد بررسی شده است. حال بیایید جزئیات هر یک را بررسی کنیم.

بعد از کنکور چه می شود – کنکور را خوب داده اید!

زمانی که به خوبی همه ی شرایط دست به دست هم دهند و شما تلاش کرده و بتوانید سر جلسه نیز اطلاعات خود را به خوبی پیاده کنید، شما یک کنکور خوب را خواهید داد. در این بخش شما به خوبی تلاش کرده اید ، شبانه روز درس خوانده اید اما به یک نتیجه ی خوب دست یافته اید.

بعد از کنکور چه می شود- کنکور مهم نیست!

یکی از حالت هایی که ممکن است رخ دهد این است که بعضی از افراد به کنکور اهمیت نمی دهند و اصلا برای آن ها مهم نیست که چی به چی بشه. این افراد از زمانی که درس برای کنکور می خوانند نیز قابل تشخیص هستند. این افراد تلاشی نمی کنند و استرسی هم برای کنکور ندارند. شاید تعدادشان کم باشد اما هستند.

بعد از کنکور چه می شود -به خوبی درس خوانده اید اما استرس داشته اید و کنکور را خوب نداده اید!

خب این بخش هم بخش مهمی است برای بسیاری که خوب درس می خوانند. بحث و حرف ما این است شما اگر استرس مخرب داشته باشید به راحتی می توانید امتحان را تخریب کنید. اصلا وقتی شما به خوبی تلاش کنید نباید به نتیجه نگاه کنید و فقط تلاش خود را به سر انجام برسانید. بسیاری از استرس های برای نگاه کردن به حالت بد قضیه است. بسیاری در کنکور با تلاش کنکور خوبی نمی دهند! شاید فکر کنید برای سال دوم سخت است و … اما چرا به آن فکر می کنید شما در صورتی که دانشگاه هم قبول شوید باز هم باید درس بخوانید شاید با شدت کمی کمتر پس هیچ اتفاق ناگواری نیست و سال دوم درصد موفقیت شما چند برابر می شود.

پس شما تلاش کنید و توکل بر خدا فقط مهم تلاش شماست و نه چیز دیگر!

بعد از کنکور چه می شود -افسوس بخورید!

بدترین حالتی که ممکن است در کنکور اتفاق بیافتد این است که شما افسوس گذشته را بخورید. این افسوس برای تلاش هایی است که نکرده اید. این حالت با حالت قبل تفاوت آشکاری دارد. شما وقتی تلاش کرده باشید خود را سوال پیچ نمی کنید، افسوس نمی خورید اما وقتی تلاش نکنید می دانید که خود شما باعث این اتفاق است و این افسوس بسیار بد است. چرا ساعت بیشتری نخواندم، چرا این کار را در سال کنکورم انجام دادم و …

بعد از کنکور چه می شود - انگیزشی کنکور

همانطور که دیدید شما هر گونه الان تلاش کنید آینده شما را می سازد پس الان تلاش کنید تا حداقل افسوس نخورید و امیدواریم که در کنکور بهترین نتیجه ها را دریافت کنید.

برای مشاوره با گروه لیموترش می توانید به بخش مشاوره ی کنکور لیموترش مراجعه کنید.

 

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


ارسال یک نظر

یک + 9 =