درصد سازی در کنکور – گرفتن درصد بالاتر در کنکور

  29 بهمن 1395    موضوعات: مشاوره کنکور سراسری 

یکی از مواردی که به کرات دیده ام این است که دانش آموزی زیست بسیار خوبی دارد اما در کنار این زیست ریاضی بسیار بدی دارد. مثلا زیست را ۸۰ می زند. شاید به نظر شما ۸۰ درصد زیست با تاثیرش کافی باشد اما در عمل اینگونه نیست و به کرات دیده شده است که این افراد نمی توانند جایگاهی در پزشکی داشته باشند. درست است که درس ریاضی مانند زیست تاثیر در رشته ی زیست ندارد اما اگر یک دانش آموز بخواهد جز برترین های ایران باشد باید این درس را نیز به خوبی بخواند و درصد خوبی از آن کسب کند. در ادامه به بررسی چگونگی درصد سازی در کنکور می پردازیم. با گروه آموزشی لیموترش همراه باشید.

درصد سازی در کنکور چیست؟

شاید در ابتدای بگویید که درصد سازی چیست ؟ منتظور شما چیست؟ خب بریم سراغ تعریف درصد سازی! درصد سازی در کنکور به معنای آن است که شما در خود را با سوالات اسان بالا بیاورید.

چگونه درصد سازی کنم؟

خب به بحث مخم درصد سازی می رسیم. برای درصد سازی کار سختی نباید انجام دهید. اصل این روش برای استفاده از تمام توانایی های شما می باشد. به این معنی که کلا در هر درس تعداد خاصی سوال سخت وجود دارد مثلا از ۳۰ تا سوال درس ریاضی که مثال زده شد نهایتا ۱۰ سوال سخت و خیلی سخت وجود داشته باشد. شما با ۲۰ سوال باقی مانده می تواند درصد سازی کنید. هنر درصد سازی این است که شما با حداقل زمان بتوانید بالاترین درصد را دریافت کنید. برای این کار شما باید سوالات را شناسایی کنید و سوالات سخت را از اسان جدا کرده و اسان ها را بزنید و در صورتی که وقت زیاد آمد می توانید به سوالات دیگر هم فکر کنید. با این کار شما از ۲۰ ، با تمرین می توانید ۱۵ سوال را جواب دهید و همین موضوع باعث به دست امدن ۵۰ درصد در کنکور می باشد.

درصد سازی در کنکور

چه زمانی درصد سازی را استفاده کنم؟

خب بسیاری درصدر سازی را تمرین نمی کنند. درست است که مفاهیم پایه ی ان ساده هستند اما مانند خیلی از توانایی های دیگر نیاز به تمرین دارد.

شما برای این که بتوانید در کنکور درصد سازی کنید باید از همین آزمون آینده این کار را شروع کنید. و کم کم روش کار را به خوبی یاد بگیرد. در صورتی که به خوبی تمرین نکنید در کنکور نیز با مشکل مواجه خواهید شد.

شاید شما هم بپسندید:

روش خواندن زیست

 

مشاوره کنکور تجربی

یکی از مباحث در مشاوره ی کنکور آموزشی همین اصول پایه می باشد. شما با دانستن یک سری روش های نوین در تست زنی و همچنین کسب درصد می تواند درصد خود را بالا بیاورید. در کنکور همیشه از این موضوع دوری کنید و آن نوسان درصد است. نوسان درصد یک مشکل برای شما خواهد بود. نوسان درصد همان تفاوت درصد های درس های مختلف است. روش بیان شده در بالا برای کاهش این مشکل است تا نقاط قوت شما به خوبی نشان داده شود. مشاوره ی کنکور را با لیموترش تجربه کنید. با ما همراه باشید.

 

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


نظرات
  • نیلوفر بهمن ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۰۵ ق٫ظ

    سلام ممنون از مطالب مشاوره ای خوبتون. فقط لطفا موقع تایپ مطالب ویرایشش هم انجام بدید چون خیلی غلط تایپی دارید و اینکه بعضی جملات رو نمیشه خوند. این مطلب باز بهتر بود ولی مطالب قبلی هر کدوم حداقل یک جمله داشتن که قابل فهم نبودن بخاطر اشتباهات تایپی

    پاسخ
    • گروه آموزشی لیمو‌ترش بهمن ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

      قطعا پیگیری میشه
      مرسی از حسن توجهتون

      پاسخ
  • احسان بهمن ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۵۲ ق٫ظ

    سلام دکتر.کتاب بیست ازمون شبیه ساز کنکور چاپ خواهدشد؟

    پاسخ
    • گروه آموزشی لیمو‌ترش بهمن ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

      بله
      ایشالا قبل از عید

      پاسخ
ارسال یک نظر

پنج × 3 =