متن انگیزشی برای کنکور | عکس انگیزشی

  21 آذر 1395    موضوعات: فایل های انگیزشی 

متن انگیزشی : امروز قصد داریم که متن های انگیزشی و واقعیت هایی که باید بدانید را بگوییم. در متن های انگیزشی زیر آنچه مهمترین بخش را تشکیل می دهد واقعیت آن هاست. تک تک این جملات یک اصل است و شما با دانستن آن ها می توانید با انگیزه ی بیشتری به سمت هدف خود یعنی موفقیت در کنکور قدم بردارید. با گروه آموزشی و مشاوره ای لیموترش همراه باشید.

متن انگیزشی ۱

ذهن های بزرگ همیشه با مخالف شدید ذهتن های کوچک همراه می شوند. این نکته را به ذهن بسپارید و در آینده ی خود از آن بهره بگیرید. جدای از این که در کنکور چه نتیجه ای بگیرید.

 

متن انگیزشی برای کنکور | عکس انگیزشی

 

متن انگیزشی ۲

اگر شما ذهن و زندگی خود را برنامه ریزی نکنید، به این معناست که شما انتخاب کرده اید که شانس و سرنوشت آینده شما را بسازد. این همان چیزی است که انسان های بزرگ را با انسان های عادی متمایز می کند. شما برای آینده خود برنامه بریزید تا آن که آینده ی شما برای شما برنامه بریزد.

 

متن انگیزشی برای کنکور | عکس انگیزشی

متن انگیزشی ۳

یکی از بخش هایی که بسیاری گفته اند و من نمی توانم است. این جمله خیلی کار ها را انجام می دهد. با این جمله قدرت خود را نادیده می گیرید. با این جمله تلاش خود را کم می کنید و تنها دلیل شما نتوانستن است. در صورتی که کسی که بهترین نتیجه ها را می گیرد ۱۰۰۰ برابر شما تلاش می کند. موفقیت فقط ۱ درصد هوش است و ۹۹ درصد تلاش و تلاش و تلاش!

brain

متن انگیزشی ۴

همانطور که در گذشته به شما توضیح دادیم، هدف محرک است و در صورتی که شما هدفی دارید و به سمت آن نمی روید به این معنی است که آن هدف فقط یک رویاست. برای هدف باید تلاش کرد، عرق ریخت، سختی ها کشید! این شاید در گفتن آسان باشد اما هدف به شما قدرت تحمل انواع سختی ها را می دهد. پس تلاش کنید تا به هدف خود برسید.

متن انگیزشی برای کنکور | عکس انگیزشی

متن انگیزشی ۵

برای موفقیت صبر لازم است. شاید برای موفقیت در بسیاری از کار ها به ۱۰ سال یا بیشتر وقت نیاز باشد اما موفیت نهایی غیر قابل انکار خواهد بود.

 

متن انگیزشی برای کنکور | عکس انگیزشی

متن انگیزشی ۶

استیو جابز، موسس اپل نیز در مورد صبور بودن گفته است. این اهمیت صبور بودن را می رساند. هر امپراطوری ای یک روزه بنا نشده است و باید برای ساخت آن سال ها تلاش کرد.

متن انگیزشی برای کنکور | عکس انگیزشی

متن انگیزشی ۷

ادامه دادن راه، مهمترین ویژگی افراد موفق است. آن ها در شکست ها هم به تلاش ادامه می دهند و خود را می سازند. شما هم در صورت شکست خود را بسازید و ادامه دهید.

متن انگیزشی برای کنکور | عکس انگیزشی

 

شما برای استفاده از مقالات مشاوره ای لیموترش می توانید از بخش مطالب مشاوره ی کنکور استفاده نمایید. همچنین برای مشاوره  با گروه لیموترش می توانید به بخش مشاوره خصوصی لیموترش مراجعه کنید.

 

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


نظرات
  • زکریا بهمن ۷, ۱۳۹۵ ۹:۳۰ ق٫ظ

    عالیییی بودن دستتون طلا!!!

    پاسخ
  • نگین بهمن ۱۷, ۱۳۹۵ ۹:۳۵ ب٫ظ

    مرسی از مطالبتون…

    پاسخ
ارسال یک نظر

12 − 1 =