مزایای آزمون آنلاین زیست

  04 اردیبهشت 1396    موضوعات: آزمون آنلاین 

در حال حاضر بسیاری از کار ها آنلاین شده است. به این صورت که به راحتی آنلاین سفارش غذا می دهید و … . این آنلاین شدن مزایای بسیاری دارد از جمله آن که اتلاف کمتری در وقت انجام می گیرد. ما در گروه لیموترش بر آن شدیم تا در بخش آزمون آنلاین زیست نیز روش نوینی ابداع کنیم.

در بخش آزمون آنلاین ما به دو بخش پرداختیم. آزمون آنلاین شیمی و آزمون آنلاین زیست ، که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

آزمون ها انلاین زیست گروه لیموترش به گونه ای طراحی شده است که سطح عملی شما را مطابق با اخرین استاندارد ها کنکور بسنجد. به این معنی که شما علاوه بر تست خود، نکات جدید بیاموزید. اما این نهایت کار نیست و ما فکر دیگری نیز برای شما کرده ایم و ان این است که شما دیگر نیاز نیست که بودجه بندی متفاوتی را بخوانید. شما می توانید به راحتی با خواندن بودجه بندی قلم چی هر دو هفته و همراه با قلم چی در ازمون آنلاین زیست ما شرکت کنید.

زمان برگزاری آزمون آنلاین زیست ما چهارشنبه و پنجشنبه ی قبل هر آزمون قلم چی می باشد.

مزایای آزمون آنلاین زیست:

طراحی سوالات توسط بهترین طراحان کشور

پاسخ تشریحی کامل سوالات (برای یادگیری بهتر)

کارنامه ی هر آزمون

رتبه بندی کشوری

در این چند بخش مهمترین بخشی که ما بر روی آن تاکید داریم پاسخ تشریحی کامل سوالات است. به این صورت که شما با شرکت در آزمون و مشاهده ی مشکلات خود به راحتی می توانید با این پاسخنامه به آن ها پی ببرید و مشکلات خود را رفع کنید.

شما می توانید همنیک در آزمون آنلاین زیست لیموترش ثبت نام کنید و آمادگی خود در درس زیست شناسی را چند برابر کنید.

همچنین می توانید سوالات خود را در زیر این مطلب از ما بپرسید.

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

پشتیبانی در تلگرام

ctam


ارسال یک نظر

7 + 13 =