مشاوره کنکور سوم دبیرستان تجربی و ریاضی

  24 آذر 1395    موضوعات: مشاوره کنکور سراسری 

بسیاری از افراد برای کنکور از سال ها برنامه ریزی می نمایند. دلیل آن نیز مشخص است. هدف آن ها رشته های برتر و در دانشگاه های برتر است و این هدف با یک سال درس خواندن به تنهایی قابل درست یابی نیست. تقریبا چه دانش آموزان ریاضی و چه دانش آموزان تجربی اینگونه می باشد. در ریاضی نوع دانشگاه و در تجربی رشته قبولی به این برنامه ریزی بستگی دارد.  مشاوره کنکور سوم دبیرستان خدمتی دیگر از گروه آموزشی لیموترش است.

گروه مشاوره ی لیموترش با تکیه بر تجربیات پزشکان و مهندسان  و مشاوران برتر کشور از سال سوم دبیرستان برای شما برنامه ریزی کرده و راه شما را مشخص می نماید. مشاوره ی کنکور سوم دبیرستان گروه آموزشی لیموترش یک خدمت دیگر از گروه آموزشی لیموترش است که شما را از یک سال قبل از کنکور برای کنکور سراسری آماده کرده و موفقیت شما را تضمین می کند.

مشاهده ی توضیحات تکمیلی مشاوره در کنکور لیموترش 

در حال حاضر بسیاری از دانش آموزان تجربی به دلیل رقابت شدید، برای سال دوم کنکور می دهند. دلیل آن نیز می تواند برنامه ریزی نکردن از یک سال قبل باشد. ما برای جلوگیری از این مشکل شما را از سال سوم هدایت می کنیم.

مشاوره کنکور سوم دبیرستان تجربی و ریاضی

با شرکت در مشاوره ی سال سوم ، در صورت تمایل شما در اولیت برای مشاوره ی کنکور پیش دانشگاهی قرار خواهید گرفت. از جمله ویژگی های مشاوره ای ما ، چک کردن هفتگی برنامه مطالعه، نتایج آزمون ها، برنامه ریزی، آموزش های موثر برای افزایش بهره وری و … .

همچنین یکی از مهم ترین بخش ها در مشاوره کنکور، انگیزه دادن به دانش آموزان است. ما با روش های مشاوره ای نوین خستگی شما از مطالعه را کاهش و بهترین روش های مطالعه را خواهیم آموخت.

مشاوره کنکور سوم دبیرستان تجربی

مشاوران گروه آموزشی تجربی از پزشکان و برترین مشاوران خواهند بود. این افراد با توجه به موفقیت در کنکور های گذشته و همچنین سابقه ی مشاوره ای زیاد به شما در راه موفقیت کنکور کمک خواهند کرد.

مشاوره کنکور سوم دبیرستان ریاضی

مشاوران گروه آموزشی ریاضی از بهترین مهندسان تهران و مشاوران برتر خواهند بود. این افراد نیز همانند مشاوران گروه تجربی، به موفقیت های درخوری نایل شده اند و همچنین سوابق مشاوره ای بسیار خوبی را در کارنامه خود دارند و راه موفقیت را به شما نشان خواهند داد.

 

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


ارسال یک نظر

4 + هفت =