مشاوره کنکور ۹۹ | مشاوره کنکور تجربی ۹۹| مشاوره کنکور ریاضی ۹۹

  17 بهمن 1395    موضوعات: مشاوره کنکور سراسری 

مشاوره کنکور ۹۶ : یکی از مباحثی که برای کنکور مهم است برنامه ریزی مناسب است. این برنامه ریزی هر چه توسط افراد با مهارت بیشتری نوشته شود نتیجه کنکور بهتر و بهتر خواهد شد و راه برای دانش آموزان هموار تر می شود. این سبک از برنامه را می توان از مشاور کنکور ماهر خواست.

مشاوره کنکور بخش های مختلفی دارد:

مشاوره ی روش مطالعه

مشاوره کنکور روش برنامه ریزی و برنامه ریزی

مشاوره ی کنکور برای ایجاد انگیزه

مشاوره ی کنکور برای تحلیل روند کار دانش آموز

این ۴ بخش اساسی ترین بخش های هر مشاوره ای می باشد. هر کدام باعث می شود که دانش آموز هدف را شناخته و متناسب با آن تلاش کند و نتیجه ی تلاش خود را تحلیل کند و مشکلات را بیابد. در این بین قطعا انگیزه مهم است زیرا انگیزه مانند بنزین برای ماشین است. بنزین بخش اصلی ماشین نیست اما اگر داخل باک ماشین بنزین نباشید ماشین حرکت نمی کند. درست است که انگیزه در نگاه کلی بخش مهمی را تشکیل نمی دهد اما نبود انگیزه ماشین تلاش و کار شما را می خواباند.

توضیحات بخش های اصلی مشاوره کنکور ۹۶ لیموترش‌

همانطور که در بالا بیان شد ۴ بخش اصلی در مشاوره ی کنکور وجود دارد. در ادامه به بررسی هر کدام برای مشاوره ی کنکور ۹۶ می پردازیم.

بخش روش مطالعه برای مشاوره کنکور ۹۶

مشاوره کنکور 96 | مشاوره کنکور تجربی 96 | مشاوره کنکور ریاضی 96

یکی از بخش های پایه ای و اصلی برای کنکر بخش روش مطالعه ی کنکور می باشد. این که شما ندانید چگونه باید برای کنکور مطالعه کنید مانند سفری است که مقصد خود را نمی دانید ممکن است از هر شهری یا کشوری سر در بیاورید. در کنکور هم این گونه است. شما ممکن است به طور خود آموز روش مطالعه ای داشته باشید اما صحت آن را نمی دانید و این شاید شما را به نا کجا آباد برساند. مشاورین گروه آموزشی لیموترش از برترین های کنکور سال های گذشته می باشند که در رشته های برتر دانشگاه های سراسر ایران مشغول به تحصیل می باشند.  این مشاورین روش بهینه ی مطالعه را با توجه به شخصیت شما ارائه کرده تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

بخش برنامه ریزی برای مشاوره کنکور ۹۶

بخش دیگری که در مشاوره کنکور بسیار مهم است بخش برنامه ریزی است. شما باید بدانید که هر ساعت و هر روز چه باید انجام دهید . این که به صورت کلی گفته شود که این درس خوانده شود قرار نیست بازدهی خوبی برای شما داشته باشید. ممکن است شما روزی ۱۴ یا ۱۵ ساعت درس بخوانید اما به دلیل نداشتن برنامه ریزی مناسب بازدهی این ۱۴ ساعت به اندازه ی ۶ ساعت باشید . بنابراین در مطالعه کنکور و در هر بخش از زندگی خود برنامه ریزی را فراموش نکنید. مشاورین گروه لیموترش در این بخش نیز به کمک شما خواهند آمد. مشاورین گروه لیموترش با استفاده از جدیدترین متد مشاوره ، برنامه های مطالعاتی مناسب با شما را برای شما نوشته و راه را برای رسیدن به موفقیت برای شما هموارتر می کند. این برنامه های از تجربه ی مشاورین برتر ایران است که باعث می شود با خیال راحت فقط به فکر پیمودن راه باشید.

بخش ایجاد انگیزه برای مشاوره کنکور ۹۶

بخش دیگری که در مشاوره ی کنکور بسیار مهم است بخش انگیزه است. دانش آموزان برای این که راه خود را به خوبی ادامه دهند و بازدهی خود را تا آخر حفظ کنند باید انگیزه ی خوبی داشته باشند. این وظیفه ی یک مشاور خوب است که در حین راه به دانشآ آموز انگیزه دهد تا عملکرد آن افت نکند و بتواند تا اخر با بیشترین انرژی ادامه دهد.

بخش تحیلی روند کار دانش آموز برای مشاوره کنکور ۹۶

بخش دیگری که در مشاوره کنکور اهمیت ویژه دارد بخش تحلیل آزمون ها و روند پیمایش مسیر می باشد. مشاوره باید به خوبی آزمون ها را بفهمد و تحلیل کند و در صورتی که مشکل در دانش آموز دید با برنامه ریزی مناسب آن را حل کند. این یک تجربه است که مشاوران برجسته با صرف وقت به آن دست می یابند.

گروه آموزشی لیموترش با استفاده از برترین مشاورین ایران شما را در راه کنکور همراهی خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


ارسال یک نظر

سه + 7 =