موفقیت در کنکور را حق خود بدانید – مشاوره کنکور

  21 آذر 1395    موضوعات: فایل های انگیزشی, مشاوره کنکور سراسری 

موفقیت در کنکور را حق خود بدانید : بهانه ی این مقاله فقط یک عکس است. عکس بالا و جمله ی زیر آن یک مفهوم بسیار زیبا را در خود گنجانده است. بسیاری می خواهند موفق شوند و آن موفقیت را نمی بینند. و همچنین موفقیت را شایسته ی خود نمی دانند. این افراد تلاش می کنند اما قطعا به موفقیت نمی رسند. بسیاری از موفقیت ها به باور های درونی ما بر می گردد. این که باور داشته باشید که باید در موفقیت در کنکور از آن شماست. در ادامه به بحث پیرامون این موضوع خواهیم پرداخت. با لیموترش همراه باشید.

دانشگاه از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر است.

جمله ی بالا را به دقت بخوانید. بسیاری مثل شما بوده اند و همه ی درس های شما را خوانده اند، اما چرا آنها باید در دانشگاه ها برتر باشند و شما نه! این موضوع به باور شما بر می گردد. بعضی خود را موفق می دانند و به دنبال موفقیت می روند. بعضی خود را موفق نمی دانند و با هر تلاش می دانند با شکست رو به رو می شوند. این افراد در ادامه ی زندگیشان نیز این موفقیت را به دست نخواهند آورد و با شکست ها مختلفی رو به رو می شوند.

روانشناسان بر این باورند که ذهن ناخودآگاه انسان باعث بسیاری از اتفاقات اطراف است. ذهن ناخودآگاه همان باور های ماست. باور های ما بسیار در موفقیت و شکست تاثیر گذارند. بسیاری را در اطراف خود دیده ایم که منتظر اتفاقات بد در زندگی خود هستند و مدام از اتفاقاتی که ممکن است بیفتد سخن می گویند. جالب است در بیشتر مواقع نیز آن اتفاق می افتد. دلیل اصلی این است که ذهن ناخودآگاه ما در گیر ان است. بنابراین ذهن خود را قوی کنید و باور داشته باشید با تلاش، موفقیت حق شما ست.

موفقیت در کنکور را حق خود بدانید - مشاوره کنکور

ارتباط موفقیت در کنکور با تفکر شما

در کنکور آینده بدانید که همه مثل هم هستند و تلاش های شما باعث برتری شما خواهد شد. پس با تلاش شما هم می توانید موفقیت در کنکور را به دست آورید.

گاهی با یک کلمه معنی یک جمله ۱۸۰ درجه تغییر می کند.

جمله اول: نمی‌توانم
جمله دوم: هنوز نمی توانم

همین یک واژه ممکن است شما را به موفقیت برساند و یا باعث شکست شما شود.

 

برای بهره مندی از مشاوره کنکور لیموترش می توانید به مطلب مشاوره کنکور با لیمو مراجعه کنید.

 

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


نظرات
  • مسعود آذر ۲۱, ۱۳۹۵ ۵:۵۴ ب٫ظ

    سلام ببخشید میشه یک مقاله در مورد چگونه شیمی را %۱۰۰ بزنییم بزارید ؟ واقعاّ ممنون میشم

    پاسخ
ارسال یک نظر

سه × 4 =