آزمون جامع زیست شناسی پیش۱ (اطلاعیه،سوال و پاسخ،نتایج)

  17 فروردین 1395    موضوعات: آزمون آنلاین, آزمون زیست کنکوری + نتایج آزمون 

با سلام خدمت همه ی عزیزان کنکوری گل 🙂

لطفا تا انتهای مطلب را حتما بخوانید :

آزمون آنلاین این هفته که جمع بندی زیست شناسی پیش دانشگاهی ۱ + ژنتیک است

در کنکور ۹۴، ۹ الی ۱۰ تست (۲۰ درصد در کنکور) به طور مستقیم و غیر مستقیم از زیستشناسی پیش۱ و ۴ تست (۸ درصد در کنکور) به طور مستقیم  از فصل ژنتیک  زیست و آزمایشگاه ۲ بود.

در این آزمون ۴۰ سوال وجود دارد و ۸۰% سوالات (۳۲ سوال) از زیست شناسی پیش ۱ و ۲۰% (۸ سوال) از فصل ژنتیک زیست و آزمایشگاه ۲ خواهد بود.

تذکر :

۱- سوالات ژنتیک دارای محاسبات است پس قبل از آزمون چک نویس به همراه داشته باشید تا در آزمون از آن استفاده کنید.

آزمون این هفته در روز ۱۸ فروردین ۹۵ (چهارشنبه) ساعت ۶ صبح شروع میشه و تا ساعت ۲۳ روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵ ادامه خواهد داشت.

در فاصله ی زمانی گفته شده شما عزیزان می توانید به بخش مرکز آزمون آنلاین مراجعه کرده و در  آزمون جامع شرکت کنید.

دوستان عزیزم لطفا متن زیر را تا انتها مطالعه فرمایید :  ( جهت اطلاعات بیشتر به بخش اطلاعات ثبت نام در آزمون ها نیز مراجعه کنید. کلیک کنید)

تذکر ویژه :

هزینه شرکت در این آزمون در این آزمون ۵ هزار تومان است که در مقایسه با سوالات بی نظیر مفهومی و استدلالی که دارد و پاسخ نامه قوی (این دفعه پاسخ نامه شاهکاره) و زحمت افرادی که در تهیه و تولید این آزمون کشیده شده چیزی نیست …

برای همین شما عزیزان اگر مایل به شرکت آنلاین در آزمون هستید حتما تا پایان روز سه شنبه با پرداخت ۵۰۰۰ تومان از درگاه پرداخت زیر می توانید در آزمون به صورت آنلاین شرکت کرده و خودتون رو محک بزنید. اگر در روز چهارشنبه تا ظهر مبلغ پرداخت شود شما باز اجازه پیدا می کنید در آزمون شرکت کنید ولی از عصر چهارشنبه به بعد در هر تاریخی بعد از این زمان هزینه پرداخت شود شما فقط می توانید رمز دانلود آزمون را داشته باشید.

نکات زیر را به دقت مطالعه فرمایید :

نکات مربوط به رمز دانلود آزمون و ثبت نام :

۱- در هنگام پرداخت هزینه آزمون آنلاین پیامکی برای شما مبنی بر پرداخت هزینه ارسال می شود (پارس پال) و پس از آن از طرف سامانه پیامکی سایت به شماره ۳۰۰۰۵۰۰۶۰۰۲۱۷۹ رمز آزمون در پنج شنبه ارسال می شود که نشان از ثبت نام شما دارد. ( تذکر : در صورتی که خط شما پیامک تبلیغاتی را دریافت نمی کند، پیام از طرف سامانه ما به دست شما نمی رسد )

۲- در صورتی هزینه آزمون را در روز چهارشنبه شنبه آزمون پرداخت کردید و قصد شرکت در ازمون را دارید، برای اینکه زودتر کارهای ثبت شرکت در ازمون شما فراهم شود، کدرهگیری هنگام پرداخت رو به شماره ۰۹۳۷۶۷۸۰۲۰۵ بفرستید و اعلام کنید برای شرکت در آزمون آنلاین :

به طور مثال : با سلام، کد رهگیری  ۱۳۰۱۵۲۴۸۷۴۸ و کدملی : ۳۸۳۰۲۵۴۱۲۸۹ لطفا شرکت در آزمون مرحله دوازدهم را سریع تر برای بنده تایید بفرمایید.

۳- اگر روز چهارشنبه و یا به بعد هزینه را پرداخت کردید برای اینکه سریع تر رمز دانلود را دریافت کنید و به بررسی سوالات آزمون بپردازید، پیامکی مثل بالا ارسال نمایید :

به طور مثال : با سلام، کد رهگیری  ۱۳۰۱۵۲۴۸۷۴۸ و کدملی :  ۳۸۳۰۲۵۴۱۲۸۹ لطفا رمز دانلود  آزمون مرحله دوازدهم را سریع تر برای بنده ارسال بفرمایید.

توجه توجه : پیامک های بالا را به شماره ی ۰۹۳۷۶۷۸۰۲۰۵ ارسال نمایید.

تذکر ویژه …. تذکر ویژه :

در صورتی که شماره شما پیامک های تبلیغاتی را دریافت نمی کند، حتما با ارسال پیامکی به اپراتور خود خط خود را از این حالت خارج نمایید تا پیامک حاوی رمز دانلود آزمون به دست شما برسد، اگر هم تصمیم به این کار نداشتید لطفا همانند مثال بالا پیامی را حاوی کدملی و مشخصات خود را به شماره ۰۹۳۷۶۷۸۷۰۲۰۵ ارسال نمایید و اعلام نمایید که شماره شما پیامک حاوی رمز را به خاطر مسدود بودن پیامک های تبلیغاتی دریافت نکرده است.

چند نکته دیگر :

۱- آزمون ها دارای پاسخ نامه برای تشریح تمام گزینه ها، نکات اضافی تر، کادر درسنامه خفن ( همه جوره کامل ) که شما رو از همه لحاظ پشتیبانی می کنه

برای پرداخت هزینه این آزمون می توانید از درگاه پرداخت زیر عمل کنید

 

index

پرداخت مبلغ ۵۰۰۰ تومان جهت شرکت و داشتن رمز دانلود سوالات و پاسخ آزمون ۵ فروردین ۹۵ ( مرحله دوازدهم) : ** روی کلمه خرید کلیک کنید **

پس از ثبت نام موفق حتما کد رهگیری را یادداشت کنید. ( از طریق پارس پال نیز برای شما پیامکی مبنی بر واریز به همراه کدرهگیری ارسال می شود. )

توجه توجه توجه :

نکته مهم : برای تمامی افراد رمز دانلود پیامک میشه از طریق سامانه پیامکی ولی در صورتی که تلفن همراه شما پیامک تبلیغاتی را دریافت نمی کند لطفا به شماره ۰۹۳۷۶۷۸۰۲۰۵ پیام بدید و تقاضای رمز دانلود رو بکنید.

دانلود سوالات آزمون مرحله سیزهم ( سوالات جامع زیست پیش ۱)index

 

 

دانلود پاسخ نامه تشریحی آزمون  مرحله دوزادهم ( زیست شناسی پیش ۱)  index23ق

توجه : فایل های pdf بالا صبح پنج شنبه برای دانلود قرار می گیرد.

تذکر : تمام دوستانی که پیامک رمز را دریافت نکرده برای دریافت رمز پیام بدهند، پیامک ارسالی حاوی نام و نام خانوادگی و کدملی و کدپیگیری واریز باشد.

 توجه : با شرکت در آزمون بیش از ۲۵% سوالات کنکور خودتون رو تضمین کنید.

در صورت هرگونه سوال و اشکال لطفا در بخش نظرات حتما اشاره فرمایید.

آزمون های آنلاین زیست شانسی به روش تک رقمی ها مسیری مستقیم تا موفقیت

گروه آموزشی زیستکده

سروش مرادی

 

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


نظرات
  • پیمان فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

    سلام دکتر
    توی یکی از آزمونها گفته بودین که در یوکاریوت ها بیش از یک توالی تنظیمی در بیان ژن نقش دارند و در پروکاریوت ها فقط یکی !!
    ولی گروه ماز میگه : هم در یوکاریوتها و هم در پروکاریوت ها بیش از یک تولی تنظیمی نقشدارند به این صورت ؛
    در یوکاریوت ها 🙁 راه انداز + افزاینده)
    در پروکاریوتها 🙁 راه انداز + اپراتور + ژن تنظیم کننده)
    حالا : گفته شما درسته یا ماز؟؟؟؟ بر اساس کتاب کدوم درست میشه؟؟؟؟؟
    لطفا پاسخ دهید مهمه…
    بابت آزمون ها و زحماتتون خیلی ممنون

    پاسخ
  • پیمان فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

    سلام دکتر
    توی یکی از آزمونها گفته بودین که در یوکاریوت ها بیش از یک توالی تنظیمی در بیان ژن نقش دارند و در پروکاریوت ها فقط یکی !!
    ولی گروه ماز میگه : هم در یوکاریوتها و هم در پروکاریوت ها بیش از یک تولی تنظیمی نقشدارند به این صورت ؛
    در یوکاریوت ها 🙁 راه انداز + افزاینده)
    در پروکاریوتها 🙁 راه انداز + اپراتور + ژن تنظیم کننده)
    حالا : گفته شما درسته یا ماز؟؟؟؟ بر اساس کتاب کدوم درست میشه؟؟؟؟؟
    لطفا پاسخ دهید مهمه…
    بابت آزمون ها و زحماتتون خیلی ممنون

    پاسخ
ارسال یک نظر

دو × 3 =