جنگیدن برای کنکور – یک راه برای کسب انگیزه و موفقیت در کنکور

  17 بهمن 1395    موضوعات: فایل های انگیزشی 

جنگیدن برای کنکور : یکی از بخش هایی که در مشاوره کنکور بسیار مهم است، بحث انگیزه می باشد. شما با داشتن انگیزه می توانید به راه خود با انرژی اولیه ادامه دهید. حتی با وجود شکست های میان راه تلاش شما کم نخواهد شد. یکی از روش هایی که می توان در بخش انگیزه برای آن کار کرد، بخش جنگیدن برای کنکور و هدف است. با گروه آموزشی لیموترش همراه باشید.

برای ادامه بحث به زبان عامیانه با شما صحبت خواهم کرد تا احساس و صحبت ها به خوبی منتقل شود.

خود تو، بله خود تو تا الان چند ماهه برای کنکور خوندی؟ خودت رو تصور کن که بعد این همه تلاش شاید نتایج رو دوس نداشته باشی. شاید به کل ناامیدی چون تراز هات واقعا اون چیزی نیست که به هدف می رسونه تو رو! خب بیا رو راست باشیم خب این که گذشته چیکار کردی این که ۸ ماه بکوب خوندی یا بیشتر یا کمتر یا این که اصلا نخوندی اصلا مهم نیست!

تو اگه تو کنکور خوب بدرخشی مهمه! دلیلی نیست که یک فرد همیشه بخونه و نتیجه ی بهتری از فردی که ۴، ۵ ماه اخرو خونده بگیره! مهم اینه که بازده داشته باشه و به خوبی مطالعه کنید!

جنگیدن برای کنکور - یک راه برای کسب انگیزه و موفقیت در کنکور

خب بذار بهت بگم اگه الان جا بزنی چی میشه! خب می تونی بگی من این همه خوندم کافیه! من نتیجه های خوب نیست و دیگه نمی خوام بخونم! شما تو این یه سال چاره ای جز درس ندارید! چه بخواید و چه نخواید مهم اینه باید بخونید ! چه بخونید چه نخونید سختی هست! نخونید فقط آیندتون به فنا می ره حتی ممکنه بگید سال بعدم می خونم که این میشه یه سال و چند ماه دیگه درس! خب چرا شما از الان برای کنکور نمی جنگید! تو همین چند ماهی که مونده!

شما با درس خوندن می تونید همه چیز رو تغییر بدید! کار ندارم قبلا چی بودید و این که پیشینه شما چیه! مهم اینه که انسان قدرت های مافوق زیادی داره فقط باید بخواد! تا زمانی که امروز فردا کنید هیچی درس نمیشه باید بشینی و بخوای که معجزه خودت تو کنکور باشی! اره شاید بگی اینا حرف هست و انجامش سخته! خب این همه افراد موفق رو می بینی فک می کنی یه روزه شده این آدم موفق! مثلا الان اپل رو می بینی فک کردی یه روزه شده این! سختی های که بنیان گذار و مدیران آن متحمل میشن چیزی هست که حتی تو فکرت نمی گنجه اما خب نتیجه ی سختی آسونی است و الان یکی از بزرگترین کمپانی های جهانه!

شاید این مطلب برای شما جذاب باشید:

برترین های کنکور چگونه زیست را مطالعه کرده اند؟

جنگیدن برای کنکور – سربلندی شما

خب تو هم باید تلاش کنی سختی بکشی تا بشی استیو جابز! بشی یک دکتر! بشی یک مهندس خودرو ساز ! بشی یه روانشناس کارآمد یا … باید تلاش کنی! همونجور که می دونید خدا بعد هر سختی ای اسانی قرار داده و بعد از هر آسانی سخیتی ! تلاش کن برای آسانی بعد این سختی!

این میدان رو میدان جنگ خودت ببین! برای نجات خود بجنگ تا پای جونت! خواب هست، بازی هست ، تفریح هست این چیزی که نیست زمان هست. تلاش کن و مایه ی سرافرازی خودت و خونوادت باش. کاری کن که بعدا بتونی برگردی بگی من تونستم این مرحله ی زندگیمو با  تلاش خودم و حتی توی ۵ ماه جمع کنم و قبول شم.

امیدوارم همتون به همون اندازه که تلاش می کنید به هدفتون برسید!

برای مشاوره با گروه لیموترش با ما در تماس باشید.

 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون های لیموترش

گروه آموشی لیموترش، بهترین برگزارکننده آزمون آنلاین زیست در کشور

cta

ctat

ctam


نظرات
  • سادات بهمن ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۲۳ ب٫ظ

    سلام خیلی ممنون واقعا عالی بود

    پاسخ
ارسال یک نظر

یازده − ده =