موسسه آموزشی و کنکوری لیموترش

آخرین مطالب
ALT تصویر

تطابق های لیموترش با کنکور

تطابق های لیموترش با کنکور

همه دانش آموزان در طول سال تحصیلی تلاش بسیار زیادی می کنند تا به یه هدف برسند. هدف دانش اموزان موفقیت در کنکوری است که درپیش رو دارند اینکه زحمات خودشان و خانوادشان را جبران کنند . این که به خواسته قلبی خودشان برسند.

گروه لیموترش نیز سالیان زیادی است که زحمات زیادی می کشد . گروهی که بیشترین حساسیت را دارد تا دانش اموزانش موفق شوند. گروهی که تنها هدفش خدمتگزاری و موفقیت روز افزون دانش اموزانش است. ما اینجا هستیم تا در کنار هم موفق باشیم. دوستانی که با لیموترش آشنایی دارند  از سطح بالای سوالات و پاسخنامه با خبر هستند .

دوستانی که هنوز به ما شک دارید میتوانید از رتبه های برتر که در سال های گذشته با ما افتخار آفرینی کردند بپرسند.

خب اینهمه حرف زدیم و سرتون رو به درد آوردیم تا اینو بگیم :

لیموترش تنها گروهی بوده که تطابق های  بسیار بسیار نزدیکی با کنکور داشته حتی  در بعضی تطابق ها پاسخنامه با پاسخنامه کنکور کاملا یکی بوده پس این صفحه رو به ۲ قسمت تقسیم می کنیم:

ابتدا پاسخنامه کنکور سراسری رو با هم تحلیل می کنیم سپس  تطابق  های باور نکردنی  و بی نظیر  کنکور رو مورد بررسی قرار میدیم.

بخش  اول: پاسخنامه های کنکور های اخیر 

این هم سند صحبت هامون در رابطه تطابق با کنکور :

اگر هنوز به آزمون ها و سطح کیفیت لیموترش شک دارید می توانید یکبار سوالات آزمون ها و درسنامه ها و جزوات را ببینید آن ها را با هر محصول دیگری که خواستید مقایسه کنید و خودتان قضاوت کنید.

021-91013252پشتیبانی در تلگرام

 

تخفیف های پاییزه ویژه لیموترشفرصت باقی مانده: 20 روز
+ +