موسسه آموزشی و کنکوری لیموترش

آخرین مطالب
ALT تصویر

مشاوره به روش تک رقمی ها

مشاوره به روش تک رقمی ها

مشاوره با تک رقمی های زیست از راه هایی می باشد که باعث می شود شما بتوانید سریع تر و بهتر به هدف خود برسید. در بحث مشاوره ما به موضوعات مختلفی از جمله موارد روش درس خواندن، مشکلات مطالعه اشاره کردیم. اما یکی از اساسی ترین و بهترین روش های مشاوره کنکور که می تواند تمام این موارد را به صورت اختصاصی برای شما تنظیم نماید،  استفاده از تجربیات مشاوری است که خود این راه را رفته باشد. متاسفانه در حال حاضر مشاوران فراوانی وجود دارند که حتی دارای مدرک دانشگاهی نیستند اما با این حال به دانش آموزان راه رفتن به دانشگاه را نشان می دهند!

شما چه فکری می کنید؟! آیا با همچنین مشاورانی می توان به نتایج خوبی دست یافت؟! جواب واضح است این افراد صلاحیت هدایت تحصیلی را ندارند! اما بهترین گزینه ها برای دست یابی به موفقیت چیست؟!

موفقیت برای کنکور در تلاش خلاصه می شود. اما نه هر تلاشی! در صورتی که شما راه را اشتباه بروید راه برگشتی وجود نخواهد داشت. این مشکل بزرگترین مشکل کنکوری های خواهد بود و این که راه درست را چگونه بیابیم، جواب سوال مشاوران کارآزموده و افرادی است که در کنکور های سال های قبل به رتبه های برتر دست یافته اند.

ویژگی مشاوره با تک رقمی ها و افراد موفق چیست؟

شاید اولین سوال شما روش مشاوره و ویژگی مشاوره ای تک رقمی های باشد. مشاوره ی با این افراد چند حسن بزرگ دارد. مشاوره ی آن ها عملی است به قولی از بیرون رینگ دستور نمی دهند بلکه در این جو حضور داشته اند و می دانند که چگونه باید با کنکور برخورد کرد.

همچنین این افراد با کنترل شما، کوچکترین خطاهای شما را می گیرند و به شما اجازه ی هزینه های گزاف برای کار های بیهوده را نمی دهند! نمونه های زیادی از این موارد وجود دارد که به دلیل نداشتن مشاور و یا مشاور قدرتمند، بسیاری در دام های تبلیغات کنکوری افتاده اند. این دام ها به گونه است که با ورود به آن ها شما نمی توانید به راحتی از آن های خارج شوید.

 

مهمترین بخش مشاوره به افراد تک رقمی این است که شما می توانید به آن ها اعتماد نمایید! مشکلی که بسیاری با آن رو به رو هستند. دلیل نیز آن است که با تبلیغات نمی توان خوبی یا بدی را دانست! بلکه باید به صورت عملی این موضوع را مشاهده کرد! علاوه بر این موراد تک رقمی ها در موارد زیادی که شما با مشکل رو به رو می شوید و انگیزه ی کافی ندارید، با روش های مختلف که خود آن را تجربه کرده و همچنین آموخته اند راه درست را به شما نشان می دهند.

مشاوره ویژه کنکور به سبک تک رقمی ها – ویژه کسانی که به دنبال رتبه های خوب و رشته های تاپ هستند 🙂

بازم سلام خدمت همه شما کنکوری هایی که دنبال مشاوره های بی نظیر می باشید برای بهتر و بهتر شدن و بالاخره کسب نتیجه و رتبه دلخواهتون توی کنکور 🙂

توی این بخش سه قسمت داریم که براتون هر کدوم رو توضیح می دیم :

الف) فایل های انگیزشی :

این قسمت خاص و ویژه اونایی هستش که دوست دارند، با انگیزه درس بخونند، کسانی که موفقیت براشون یه چیز دست یافتنی هستش

قسمت فایل های انگیزشی رو به هیچ وجه از دست ندید، براتون فایل های صوتی ارائه می کنیم که تاثیر بی نظیری بر روحیه ی شما خواهد گذاشت و این میشه که شما عزیزان می تونید با اراده و تلاشی مضاعف غول کنکور رو شکست بدید.

هر وقت نا امیدی شدید و حس خوندن نداشتید به این بخش از سایت حتما سر بزنید و مطالب این بخش رو استفاده کنید.

( برای اطاعات بیشتر و دریافت فایل های مربوط کلیک کنید. )

ب) مشاوره ی صوتی :

قطعا توی این سال تحصیلی نیاز به یک مشاور احساس میشه، مشاوره می تونه راهنمای خوبی باشه برای شما عزیزی که می خوای راهت رو درست بری، توی سال کنکور خطا کردن اصلا معنی نداره و جبرانی در کار نیست، شما که دنبال موفقیت هستی می تونید از تجربه کسی که بهتر مسائل رو درک می کنه،این راه رو رفته و خودش هم موفق شده کمک بگیرید.

امروزه بازار مشاوره کنکوری داغه، هر کسی ادعای مشاوره میکنه و تا برگردید نگاه کنید خواهید دید کلی هزینه مشاور دادید و هنوز نتیجه نگرفتید، از طرف دیگه دوستانی هستند که چون قبلا از یه مشاوره نامناسب استفاده کردن دیگه اعتمادی به حرفای هیچ مشاوری ندارند و با استدلال و گفته های خودشون یا سایرین جلو میرن، گروهی هم هستند که متاسفانه به دلایل مالی نتوستن مشاور بگیرین و خودشون با آزمون و خطا سعی می کنند پیش برند.

جزء هر کدوم از دسته های بالا که باشید، اینجا می تونید از فایل های مشاوره ای بی نظیر و عالی استفاده کنید، بدون هیچ هزینه ای و با بهترین کیفیت، سوالاتون بپرسید و پاسختون بگیرید.

این جا تنها یه برنامه وجود داره، تلاش شما؛ کمک و راهنمایی از ما و نهایتا موفقیت🙂

( برای اطاعات بیشتر و دریافت فایل های مربوط کلیک کنید.)

ج) مصاحبه با افراد برتر و موفق :

همیشه برای همه ما سوال بوده که فلانی که رتبه برتر شد، اونی که ترازش انقدر بالاست، اونی که انقدر پیشرفت کرده واقعا چیکار کرده؟ حاضریم هرکاری کنیم تا این افراد رو ببینیم و از نزدیک سوالمون ازشون بپرسیم ولی خب دسترسی به این افراد واقعا سخته و شما هم انرژی و و قت این کارو ندارید.

اینجاست که باز ما می خوایم به شما یه کمک بزرگ کنیم : مصاحبه با افراد رتبه برتر و پرسیدن سوالات شما از این افراد، جایی که جواب سوالاتون رو افراد برتر خودشون میدن و شما می شید یه فرد پر انگیزه برای ادامه راه، در این بخش مصاحبه ها با دو محوریت میره جلو : ۱) مصاحبه با افراد رتبه برتر آزمون و دارای تراز های بالا          ۲) افرادی که رشد و پیشرفت چشم گیری در مدت کوتاهی داشتند.

هر دوی این مصاحبه ها در نوع خودشون، می تونند پلی باشند برای موفقیت شما، سعی کنید به هیچ وجه از دستش ندید.

( برای اطاعات بیشتر و دریافت فایل های مربوط کلیک کنید. )

اگر سوال و پیشنهادی برای این پخش دارید حتما مطرح کنید.

بخش مشاوره قراره به کمک شما بهتر وبیشتر از این پا بگیره 🙂

مشاوره با تک رقمی ها شامل چه بخش هایی می باشد؟

مشاوره ی تک رقمی های در ابتدا بر اساس بررسی مرتب وضعیت شما می باشد به این صورت که هر هفته بسته به خود شما با شما تماس گرفته می شود و توضیحات و … ارائه میشود. از جمله مهمترین بخش های که می تواند به شما کمک کند این است که که چگونه مطالعه کنید تا خسته نشوید؟ چگونه از خواب جلوگیری کنید؟ چقدر متناسب با خود و هدفتان بخوانید؟ چگونه تست ها را طبقه بندی کنید؟ چگونه وقت را به صورت عادلانه بین دروس مختلف تقسیم کنید؟ چگونه تراز خود را در قلم چی و دیگر آزمون ها افزایش دهید و…. این ها بخشی از ویژگی های مشاوره ای است. برای اطلاعات بیشتر با ما در گروه آموزشی لیموترش، برگزار کننده آزمون های آنلاین زیست در کشور تماس بگیرید.

مشاوره با تک رقمی ها را با لیموترش تجربه کنید.

021-91013252پشتیبانی در تلگرام

 

تخفیف های پاییزه ویژه لیموترشفرصت باقی مانده: 20 روز
+ +